• Anonym

Farligt att ha sex med tampong inne?

Kan det vara farligt på något sätt?
    Hade det igår, fick ut den utan problem sen...

• Svar på tråden Farligt att ha sex med tampong inne?
  • Anonym
    MansonDust skrev 2008-04-11 22:01:49 följande:
    Men AJ !
    aj? du har ingen känsel i muffen eller känner du när du anväder tampong? det är mjuk oxå så det känns inte!
  • Dahliaer
    Anonym skrev 2008-04-11 21:39:56 följande:
    inte alls farligt, då skulle det va farligt med en dildo tillsammans med en snopp oxå då i så fall !
    Hmmm, jag är alldeles för tajt för att ha en dildo samtidigt som mannen
  • W W
    Dahliaer skrev 2008-04-12 10:23:06 följande:
    inte fött dina barn vaginalt
    I smile because you?ve all finally driven me insane
  • JessicaAcissej
    Dahliaer skrev 2008-04-12 10:23:06 följande:
    Har du fött barn... ?? Då vet du också att du är töjbar där nere... Allt går om man bara är försiktig...

(Men inte ens jag som kan vara nog så glad i att testa saker tycker det där med dildo+snopp samtidigt i samma hål låter som nån höjdare.. Mest bökigt.. )
  • JessicaAcissej

Av erfarenhet vet jag att det ine är farligt.. Lite trixit att hitta snöret, kan ta ett tag, men sen så får man ut den...

Men jag tar hellre lite kladd än gör det med tampong..

• Kimma72
    JessicaAcissej skrev 2008-04-12 10:26:34 följande:
    Av erfarenhet vet jag att det ine är farligt.. Lite trixit att hitta snöret, kan ta ett tag, men sen så får man ut den... Men jag tar hellre lite kladd än gör det med tampong..
    Håller med, det finns tvål och vatten.
  • Dahliaer

Jajamensan, har fött två barn varav sista vägde 4740 men det var ingen njutning

Såklart man är töjbar men jag skulle aldrig orka tänja i evigheters evighet för att få plats med båda... min man är nog välutrustad ändå är nog för lat för att orka trixa med ngt liknande helt enkelt.

• guldtrassel

Har råkat haft sex med tampong med min pojkvän, vi var så upphetsade när vi kom hem att jag inte ens hade en tanke på att jan hade en tampong inne!
    Det enda var att den skulle ju ut igen sedan och snöret och allt hade ju fastnat där inne.
    Som tur var så fick jag ut den med fingrarna, fick gräva haha!!
    Har dock hört av en kompis som är barnmorska att det inte är någon fara om tampongsnöret går av eller liknande, det är bara att sätta sig på huk och pressa med slidmusklerna, som när man är hård i magen ungefär, så brukar den ploppa ut eller åtminstone bli enklare att få grepp om med fingrarna och dra ut.
    Det var ju lite läskigt och min pojkvän är riktigt "stor" men jag menar, livmodern är ju päronformad och en tampong och en stor kuk är relativt litet, så jag kände inte tampongen eller nåt när vi höll på.
    Det var efteråt som jag kom på att "shit, tampongen är inne!" haha...
    Lycka till och oroa dig inte för det!

• Spartacus

det går alldeles utmärkt att ha sex med tampongen inne, det gör ingen skillnad på slapphet eller snoppens storlek!!

sen så får man väl vara lite extra försiktig kanske...

jag tänker mest att det är rätt otrevligt,
    ibland gör det ont när tampongen tar i och dessutom
    känns det ju inte så hygieniskt kanske.

bättre med sex i duschen?

• Tummelisa06

Anonym skrev :

aj? du har ingen känsel i muffen eller känner du när du anväder tampong? det är mjuk oxå så det känns inte!

Jag använder inte tampong för jag tycker att jag känner den hela tiden obehagligt och jag tycker det känns allmännt obehagligt..  usch o blä..

• Smurflovve

eh, varför? dra ut den innan ni har sex

• Thery

Ska nog inte vara farligt om det inte gör ont. Glöm bara inte bort sedan att ta ut den efter det vilket kan bli lite krångligt

• gbgtjejen

Skulle inte rekommendera det eftersom min satte sig på tvären en gång..
    Fick gå till vårdcentralen som efter en halvtimma, ÄNTLIGEN fick ut den...
    Riktigt obehagligt...

* BF 28:e Juli *
  • Anonym

Det har hänt mig också en gång på fyllan. Jag kom inte på det förrän efteråt!

Svar på tråden Farligt att ha sex med tampong inne?