• Emma83

ryggsäck med namn på......

Hej!

jag är på jakt efter en ryggsäck till min dotter , gärna en där man kan ha hennes namn på.. men hittar inte nån sida där jag kan beställa en..

är det någon här som kan tipsa om något?

tack/ Emma

Filippa *051221* BF 7 oktober 2008
  • Svar på tråden ryggsäck med namn på......
  • malla69

Det finns ju reflexer me namn på, det har jag på min dotters ryggsäck.

• Emma83
    malla69 skrev 2008-04-11 09:36:59 följande:
    Det finns ju reflexer me namn på, det har jag på min dotters ryggsäck.
    ja just det det gör det, har letat o letat men inte hittat nån ryggsäck så det får bli nått sånt istället, ska bli så roligt att köpa hennes första ryggsäck för de ska på utflykt med dagis hehe
  • liten07a

Vill tipsa om att inte ha barnets mamn på väskan!
    Tänk på att en främmande kan locka med sig barnet med att nämna det vid namn, barnet tänker : aha! den här personen känner mig och mina föräldrar...
    En liten tanke bara... men en liten reflex syns ju inte i samma grad så jag skulle nog föredra det istället!

• Emma83
    liten07a skrev 2008-04-11 10:06:54 följande:
    Vill tipsa om att inte ha barnets mamn på väskan!Tänk på att en främmande kan locka med sig barnet med att nämna det vid namn, barnet tänker : aha! den här personen känner mig och mina föräldrar...En liten tanke bara... men en liten reflex syns ju inte i samma grad så jag skulle nog föredra det istället!
    oj, ja det har jag inte äns tänkt på, ska abslut tänka på det, jag har nu ändå beslutat mig för att det inte blir en väska med namn på, tack tack
  • Stora

Vi har köpt från Monogramservice där är namnet broderat på remmen - det syns knappt om man bär ryggsäcken och mina barn har aldrig ryggsäckarna på sig utom från bilen in till förskolan. Vi har dem som "dagisväskor" och då är det jättebra att de är namnade!

Svar på tråden ryggsäck med namn på......