• JR Lily

För oss som kämpar! Vi kan peppa varandra!!

kanske inte platsar här... Missfall i v 6 i oktober och inget händer... Hopplöshet och besvikelse. Kanske jag inte var gravid... Mamma har myom och försökte i 12 år innan min bror kom till världen...

Carpe diem- hoppas på bebis!
  • JR Lily

har inte pratat med gyn om det än. Någonstans är jag nog rädd för svaret. Ska däremot kontakta en mottagning för utredning pga möjligt myom. Vi försöket inte så länge innan jag plussade men jag funderar på om jag verkligen var gravid. Testet visade negativ bara en vecka efter blödningen började. Först sa folket runtomkring mig att jag skulle sluta tänka på det och inte känna efter och inte fokusera för mycket. Nu har jag slutat tänka så, nu tänker jag att vi aldrig kommer få en bebis, då klagar de på det oxå...
    Även rädd att min storlek hindrar mig från att bli gravid...
    Ja, det är en del...

• JR Lily

Vilket underbart positivt svar du kom med. Vad glad jag kände mig helt plötsligt.
    Du är ju en ängel.
    Och det där Bitch -08 ställer jag gärna upp på jag med, det lät som ett riktigt roligt mål.
    Hur går det för era försök? Har ni varit på utredning än? Vad sa de till er?

• JR Lily

Banner41: Hur länge har ni försökt?

• JR Lily

GRATTIS tjejen!!!! Gud va roligt!! Då blir det bebis i januari då?
    Får vänta tills mensen slutar, det är sista dagen idag. Tänkte få han att "bli produktiv" imorgon efter jobbet. Har bestämt mig för att prova en månad till innan jag ringer, sen måste jag ta tjuren vid hornen. Önskar dig all lycka! Kanske det betydde lycka att öppna denna tråden...

Nettann skrev 2008-05-09 15:09:42 följande:
    JR Lily>> Förlåt att jag inte svarat på ett tag... Jag har varit lite tankspridd senaste veckan! Mot alla odds, har vi fått ett PLUS på stickan!! *jätteflin* Jag trodde inte det var sant förra onsdagen, när det dök upp ett extra streck på grav.testet!! Men, joho, serru! Du ser, det är inte alltid hopplöst! Enträgen vinner, säger dom. Så fortsätt roa er med bebis-makandet (för det är ju faktiskt den roliga biten - att producera dom *ler*), så ska ni se att resten kommer av sig själv... Vad sa du om myom, har du kontaktat någon gyn? Jag är likadan, vet jag att något är fel med kroppen, vill jag egentligen inte har svaret. Det blir så verkligt då... Hoppas på att om man inte bryr sig om det, så försvinner det! Men struts-taktiken funkar inte, jag lovar! Jag har försökt... Gå nu ut i solen å värmen, ta en stor glass, njut av livet. Lura sedan i karln att ni behöver en myskväll, fram med skumpan å tända ljus! Det gör susen. Sedan är det "lööv in dhö äär", det är skönt att känna sig älskad!!
Svar på tråden För oss som kämpar! Vi kan peppa varandra!!