För oss som kämpar! Vi kan peppa varandra!!
kanske inte platsar här... Missfall i v 6 i oktober och inget händer... Hopplöshet och besvikelse. Kanske jag inte var gravid... Mamma har myom och försökte i 12 år innan min bror kom till världen...
kanske inte platsar här... Missfall i v 6 i oktober och inget händer... Hopplöshet och besvikelse. Kanske jag inte var gravid... Mamma har myom och försökte i 12 år innan min bror kom till världen...
har inte pratat med gyn om det än. Någonstans är jag nog rädd för svaret. Ska däremot kontakta en mottagning för utredning pga möjligt myom. Vi försöket inte så länge innan jag plussade men jag funderar på om jag verkligen var gravid. Testet visade negativ bara en vecka efter blödningen började. Först sa folket runtomkring mig att jag skulle sluta tänka på det och inte känna efter och inte fokusera för mycket. Nu har jag slutat tänka så, nu tänker jag att vi aldrig kommer få en bebis, då klagar de på det oxå...
Även rädd att min storlek hindrar mig från att bli gravid...
Ja, det är en del...
Vilket underbart positivt svar du kom med. Vad glad jag kände mig helt plötsligt.
Du är ju en ängel.
Och det där Bitch -08 ställer jag gärna upp på jag med, det lät som ett riktigt roligt mål.
Hur går det för era försök? Har ni varit på utredning än? Vad sa de till er?
Banner41: Hur länge har ni försökt?
GRATTIS tjejen!!!! Gud va roligt!! Då blir det bebis i januari då?
Får vänta tills mensen slutar, det är sista dagen idag. Tänkte få han att "bli produktiv" imorgon efter jobbet. Har bestämt mig för att prova en månad till innan jag ringer, sen måste jag ta tjuren vid hornen. Önskar dig all lycka! Kanske det betydde lycka att öppna denna tråden...