Inlägg från: gullgris |Visa alla inlägg
  • gullgris

Ikea Kök

I går var vi och beställde till vårat nya kök. Det blir ett Ikea Duvbo grå/vitt. Ikeas induktionshäll, ugn, micro och diskmaskin. Kyl o frys har vi egna, bänkskivan ska vi lägga svart klinker på, fläkt, diskho och blandare ska vi ta något annat företag. Golvet blir svart (ej blankt) klinker. Sen får vi se vad det blir för kakel.
    Så nu har mannen lite press på sig att få allt klart. Köket kommer om knappt 2 veckor o bebis har bf datum om ca 5 veckor.
    Så i helgen blir det att höja taket för att få in fullhöjdskåp. Sen ska golvet flytspacklas innan vi kan montera köket. Just det elen ska ju dras också. Hua vad jobb. Men det är det värt...
    Vårat ikea kök gick på 59 000 ink de vitvaror jag nämnde. Då är det inkluderat, täckskivor, passbitar och dekorlister.

*Älskar mina underbara barn & snart blir det en till att älska*
  • gullgris
    MinaHjältar skrev 2008-05-03 12:57:57 följande:
    Vi har ett Duvbo kök från ikea och vi är jättenöjda. Finns bilder i mitt galleri på köket.
    Vad fint det är i ert kök. Vi har precis beställt vårat Duvbo kök och ska oxå ha mörka plattor på golvet och en mörk klinker bänkskiva. Jag var lite rädd att det skulle se kallt ut men jag upplever inte erat alls som kallt.
    *Älskar mina underbara barn & snart blir det en till att älska*
Svar på tråden Ikea Kök