Inlägg från: Yrslan |Visa alla inlägg
  • Yrslan

Ikea Kök

Efter många om och men blir det nog ett enkelt vitt slätt Ikea kök. Ville ha Lidingö, mannen ville ha ståt men har nu kommit på att han inte vill torka dörrar med en massa skåror hela dagarna då vi har två hundra varav den ena är en riktig gris Nu håller vi på med sovrummet, sedan ska vi byta golv och i sommar ska vi fixa köket. ÄNTLIGEN !!!

• Yrslan

Håller alla tummar jag har för att ert kök är helt och komplett Tussan 05! sovrums tapeten som vi beställt har kommit så det ska bli kul att få i ordning sovrummet, seda ska hallen målas och så komer köket

• Yrslan

Tussan 05: Ska köpa riktiga ekskivor till bänken då dessa kan slipas och oljas/betsas när de blir fula. Till Lidingö luckor och ljusgråmarmor bänk så skulle jag satsa på antingen ett rektangulärt fasat kakel i vitt, kakel i 10x10cm i någon fin färg eller någon häftig glasmosaik/sjösten i gråa nyanser..

• Yrslan

Kanske ni kan sälja bänkskivan på blocket och köpa den du egentligen vill ha, visserligen förlorar ni lite pengar på det men hellre att man är nöjd INNAN man monterar dit den än att göra om det efter ett tag.

• Yrslan

Vad bra Coffy Vad ska man tänka på om man bara vill ha nya luckor till sina befintliga stommar? Och vad är på gång inom luckfronten? någon skrev att Applådluckan ska bli "vitare" stämmer det?

• Yrslan

Vad bra Coffy Vad ska man tänka på om man bara vill ha nya luckor till sina befintliga stommar? Och vad är på gång inom luckfronten? någon skrev att Applådluckan ska bli "vitare" stämmer det?

• Yrslan

Coffy: Tack för infon
    Men jag har vanliga stommar liknande de som IKEA har menar du att det inte funkar då?

• Yrslan

Hur ser solär ut IRL ? Är det en vanlig målad lucka, tycker det är så svårt att se ordentligt på nätet....

• Yrslan

Ta golv i samma färg som bänken, blir snyggast om du vill ha lantkänsla, men satsa på ljust kakel då...

• Yrslan

Skulle välja rektangulärt kakel med fasade kanter om jag var du
    Tinna 78. Finns så mycket snyggt kakel nu förtiden. Välj en vit7creme färgad nyans. ni får ett så vackert golv så jag skulle låta kaklet vara enfärgat och i harmoni m luckorna istället för att låta kaklet bryta och sticka ut.

Svar på tråden Ikea Kök