• Anonym (Äcklad)

Varför pillar killar på kuken och sen luktar på fingrarna?

Detta är väl inte riktigt ett relationsproblem, men jag hittade ingen bättre kategori att skriva i.

Hur som helst så gäller detta inlägget varför killar pillar på snorren och sen luktar på fingrarna. Min man gör det och jag tycker det är skitäckligt. Varje dag ska det pillas och luktas. Örk. Kommer inte riktigt ihåg när det började men det var iaf nån gång i höstas jag började tänka mer på det, så typ i ett halvår nu då. Det var en gång för några veckor sen jag sa till honom att sluta lukta på fingarna för jag tycker det är äckligt. Han sa inte ett ljud. Sen pratade vi inte mer om det. Nu får jag snart ett utbrott! Skrikandes Det pillas på kuken varje kväll när vi sitter och kollar på tv och sen luktar han på fingrarna. Vid datorn ska det ner och grävas och sen luktas på fingrarna. Även när vi gått och lagt oss och ligger ochläser så åker näven ner och så rotas det en stund och sen ska det luktas. Suck. Ligger ofta med ryggen vänd mot honom när jag läser för ajg blir knäpp av att se detta rotande och luktande på fingrarna.

En kväll för några dagar sen var det samma sak, rota under täcket och lukta på fingrarna. Efter en stund vilel han sen ha sex vilket jag knappt var sugen på pga det jävla rotandet på kuken och sen luktandet. Det är just att lukta på fingrarna varje gång som äcklar mig. Han duschar varje dag så han behöver knappast oroa sig för att kuken ska lukta äckligt.

I början kommenterade jag ofta att han rotade i byxorna och då fick jag ofta som svar "men det kliar". Jo visst säkert. Då kliar det väldigt mycket.

Fler som har killar som gör så här? Vet inte riktigt hur jag ska säga till honom, tycker det känns jobbigt att behöva ta upp det med honom, men måste göra det nu snart, för jag blir snart knäpp av allt pillande och luktande.

• Svar på tråden Varför pillar killar på kuken och sen luktar på fingrarna?
  • Anonym (ja varför?)

Jag undrar samma sak.. Min sambo gör likadant!!! Har frågat och han svarade att han inte vet.. Att han alltid har gjort så... Håller med om att det inte är så fräscht...

• Anonym (lilja)

haha min fore detta kille gjorde ocksa det. inte saaaa ofta som din kille men anda. jag tyckte det var ackligt men orkade inte bry mig och inte heller hade han nagot vettigt svar till varfor han gjorde det...
    vi tjejer skulle ju aldrig gora det eller hur!?
    nej, jag har inget vettigt svar till dig heller...killar ar fanimig ett slakte for sig...

• Anonym (hmm)

min syster gör så fast hon gör de när hon står upp och i rumpan !!!

• Anonym (blä)

min man är också där nere och rotar, men han luktar inte..

jag tycker att rotandet är äckligt nog, och har sagt ifrån på allvar. Jag har även förlarat hur avtändande detta är, och jag tror att han har förstått..

Min man kliar även i armhålorna och jag tycker att detta är så äckligt,,

bläää

• Anonym (,,,)

min kille gör samma sak,, han säger att de är för det kliar...

• Anonym

min man gör som tur va inte så *urk*

• Anonym (hmm)

min syster gör de i rumpan ;) hon stoppar ner handen där sen luktar hon,jag har sagt till henne då vart hon jätte arg o sa att de gör hon inte alls hon har alltid gjort det ;) jag kan dra handen på musen utanför byxan så jag ska kolla att jag inte luktar illa ;( men ja brukar tvätta mig oxå efter de men jag har haft mycke infektioner sen ja fick barn..
    Anonym (lilja) skrev 2008-04-11 15:46:51 följande:

haha min fore detta kille gjorde ocksa det. inte saaaa ofta som din kille men anda. jag tyckte det var ackligt men orkade inte bry mig och inte heller hade han nagot vettigt svar till varfor han gjorde det...vi tjejer skulle ju aldrig gora det eller hur!?nej, jag har inget vettigt svar till dig heller...killar ar fanimig ett slakte for sig...
  • Anonym (Äcklad)

Ska säga till maken nu i helgen, tycker också det är avtändande Skrikandes vet inte om han gör det utan att tänka på det och att det bara blivit en ful ovana, men nu måste han sluta med det, iaf när jag ser. Jag bryr mig inte vad han pysslar med när jag inte ser, men att han gör det och inte tror jag ser fast jag sitter bredvid honom är väldigt störande.

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (,,,) skrev 2008-04-11 15:49:18 följande:
    min kille gör samma sak,, han säger att de är för det kliar...
    Hahaha standardkommentar verkar det som dock tror jag inte det kliar så mycket, bara bra ursäkt helt enkelt
  • Anonym

min med! min med! jag blir sååå äcklad! ofta man vill hålla i den handen sen...
    det värsta var när jag en gång såg honom äta en snorkråka!!! det var i början av vårt förhållande och jag gjorde nästan slut, men sa till mig själv att händer det igen så ger jag honom ett ultimatum... så såg jag det ett halvår senade, fångade armen på honom innan han fick in den i munnen och sa: äter du ditt snor en gång till så är det slut mellan oss. Det finns mat i kylen.

Sen har han slutat faktiskt, men jag retar honom när han pillar... pilla i snoken är ok, men inte käka!

Svar på tråden Varför pillar killar på kuken och sen luktar på fingrarna?