• Anonym

skäggstubb

nu undrar jag om det är fler än jag som e "galen" i killar/män med skäggstubb,är det manligheten som framträder,att jag kan känna nig "kvinnlig",eller är det det vilda som vaknar?

• Svar på tråden skäggstubb
  • viseversa

ha,ha tycker bara min sambo sticks när han har sjäggstubb.Så jag föredrar rakat.men visst är han snygg med lite stubb men han är inte mysig att mysa med.

• Don38

Mm..jag älskar att ha 3 dagars stubb :)

• Yesorno

Jag älskar oxå skäggstubb...till en viss gräns..alla passar ju inte det. Men visst är det läckert på dom flesta!

• Kimma72

Nope ingen stubb tack, däremot är skägg supersnyggt, sambon har givetvis skägg och jag bara älskar att pilla i det

• JessicaAcissej

Kan inte säga att jag tycker stubb är snyggt/sexigt bara för att det är juststubb... Kan ju sitta på den mest ovårdade karln man kan finna och då är det inte alls bra.... Men visst - Sitter det på en snygg och attraktiv karl så är det ju bra och helt OK...

• Singo alla

Åhh jag tycker det är sååå sexigt å fint å mysigt!! Det gulligaset man kan få höra är ju sen att "jag lät bli att raka mig för jag får ju inte det för dig" det är ju bästa kärleksförklaringen=)

• Anonym (Cissi)

Att titta på ja!
    Fast rätt rivigt om han går ner. Då föredrar jag rakat eller utvuxet skägg

• Anonym

ååh, jag älskar skäggstubb, det är bland det sexigaste som finns, jag är glad att jag har en sambo som låter mig bestämma om han ska ha det eller inte och sjävklart bestämer jag att han ska det

Svar på tråden skäggstubb