• Anonym

skäggstubb

nu undrar jag om det är fler än jag som e "galen" i killar/män med skäggstubb,är det manligheten som framträder,att jag kan känna nig "kvinnlig",eller är det det vilda som vaknar?

• Svar på tråden skäggstubb
  • Rauur

För mkt stubb är INTE skönt ^^, sambon brukar riva mig ibland på skämt när hans är lite för långt :P

Annars är skägg så jäkla snyggt :) Sambon har på hakan och oh ja.. de är snyggt.

• W W

sexigt att kolla på men rivs om man ska kyssas.. så svårt val..
    fast jag gillar det ändå *bestämmer mig*

I smile because you?ve all finally driven me insane
  • Black Fox

ohhh nnä...jag kommer som ett skott om jag känner hans skägg varvat med tungan, när han slickar...
    eller om jag känner skägget på min nacke medan han biter mig lätt...

X

• Anonym (skägg)

det beror på hur dom ser ut,jag gillar skägg, muctash det ser manligt ut om det är snyggt rakat o välskött.många killar rakar sig nog för att se yngre ut men jag tycker det är så sexigt med muchtaser , men som sagt det är väldigt olika hur den ser ut..

• guldtrassel

Anonym (Cissi) skrev 2008-04-12 17:35:05 följande:

Att titta på ja!Fast rätt rivigt om han går ner. Då föredrar jag rakat eller utvuxet skägg
    Exakt... Mitt ex had alltid så härlig skäggstubb, så skönt att pilla på och eftersom han dessutom gjorde lumpen så blev det hela "military-package" liksom... Men som sagt, om han inte är försiktig när han går ner så blir det lite "rivigt" :D
  • Clobberella

stubb vet jag inte, men skägg är definitivt ett + om man vill ragga på mig!

• Clobberella
    Kimma72 skrev 2008-04-13 16:11:12 följande:
    Åter igen, fram för mer skägg hos männen, skägg är underskattat!
    hear hear!
  • MiamiVice THE Slyna

Skäggstubb är sexigt. Nyrakat kan också vara sexigt.
    Men sexigast är när män har skägg runt munnen och haka (vet ni hur jag menar?) tre dagars stubb i resten av ansiktet...*går i gång*

• Anonym

absolut stubb..min man blir så mycket snyggare då.. (värt att det sticks lite.. :)

• Anonym

jo det e läckert,det ser så vilt ut

• Slampan No 1
    MiamiVice skrev 2008-04-13 19:57:52 följande:
    Skäggstubb är sexigt. Nyrakat kan också vara sexigt. Men sexigast är när män har skägg runt munnen och haka (vet ni hur jag menar?) tre dagars stubb i resten av ansiktet...*går i gång*
    Så som mitt x har det

Håller dock me
  • Don38

Mm..älskar mitt tredagars stubb

• Mimmi undrar

Jag tycker det är snyggt OCH gillar att det rivs. :)

• MiamiVice THE Slyna
    Smillan 77 skrev 2008-05-11 20:44:15 följande:
    Så som mitt x har det Håller dock me
    Mitt X me..*urk* men fint på andra!
Svar på tråden skäggstubb