• luckysun

Jag är på jakt efter lite tjockare mama-leggings.

Jag är på jakt efter lite tjockare mama-leggings.

har tittat både på H&M och Lindex men dem är så tunna och på mig är det snyggare med mer heltäckande dvs, lite tjockare tyg.
    Någon som vet var man kan handla lite tjockare mama-leggings förutom polarn &pyret som kostar så mycket...

• Svar på tråden Jag är på jakt efter lite tjockare mama-leggings.
  • Sebbes mamma

Har oxå varit och letat idag och jag hittade inga... H&M:s leggings är mer som strumpbyxor... Gina Tricot har leggings som är väldigt låga i midjan och dom fungerar på mig i alla fall..

• MammaAnnaPanna

Vet att jag letade utan resultat hela förra sommaren och körde oxå på "vanliga" utan plats för magen till slut.

Jag tror jag börjar förstå mening med livet :D
  • luckysun

Ser många gravid på stan med snygga legings och tunikor till men undrar var dem köpt dem.

Kanske på Polarn och Pyret men där kostar ett par tjocka leggings runt 295 kr. Det kanske är så mkt dem lägger ut..

• jessjess

åhhh...jag beställde mammaleggings från ellos...helt underbara! jag rekommenderar dom starkt...händer att jag har dom på mig nu oxå...dom åker nämligen inte ner som vanliga leggings kan göra...

• luckysun

jessjess, tittade på ellos hemsida men hittade inga mama-leggings. Är du säker på att det är mama-leggings.

• jessjess

hmm...hittade inte heller...men jag köpte dom iof i sommras, det kanske inte finns längre =(
    mejla och fråga, skulle ja göra...

• jessjess

kollade på lappen i dom och det står: mum by ellos, så ja det är mammaleggings...

• luckysun

Åh, kan jag få dina leggings jessjess.

• CattaAndy

Vero moda köpte jag ett par svarta heltäckande jätte sköna=)=) de är mammaleggings

• luckysun

visste inte att veromoda har mammakläder.

• waldemar

Jag hittade tjocka svarta leggings på HM. De hängde bland byxorna och inte vid underkläderna. De var supersköna men väldigt tjocka, jag letade leggings till kjol...

• October

Jag har både svarta och blåa från HM som är heltäckande. De blåa är med ca 10 cm dragkedja vid foten. Såg så fula ut på galgen, men de är supersköna.

• 1 och 1 är 3
    luckysun skrev 2008-04-12 17:36:39 följande:
    visste inte att veromoda har mammakläder.
    Jo då, jag har köpt två par linne byxor på vero moda oxå, mamalicious

Kanon sköna!
  • luckysun

Är det på hm i Stockholm alt. i någon anna stad.

Svar på tråden Jag är på jakt efter lite tjockare mama-leggings.