Tvillingar Aug -08 Del 2
Har oxå hittat hit
BF 2 Augusti
Har oxå hittat hit
BF 2 Augusti
Jag fick mitt modersskapsintyg när jag var i v 23. Går in i v 26 i morron.
Mina bäbisar är oxå livliga, o jag käner den vä mer än den hö.
På onsdag ska vi på UL igen, hoppas dom kan se vad den andra är för en liten en. Vet ju att den hö är en tjej, vore skoj med en av varje.
Det är 2 flickor i min mage Dom väger 1000g var. Allt såg bra ut.
Ha en trevlig valborg.
snabbavinden
Vi visste att det var en tjej i allafall. Vi hade en liten aning på en till
snarf
Känner som du. Har oxå hetta i fötter o händer, sover jättedåligt. O det bara kryper i kroppen när jag ser på tv. Ont i höfterna när jag ligger i sängen. Flickorna sparkar som bara den, fy vad jag gnäller. Men det går ju över med tiden
Snabbavinden
Grattis till 2 flickor
Fy vad jag har varit yr i huvudet i natt. Varje gång jag har vänt mej i sängen så har hela sängen snurrat, det var riktigt otäckt.
Får se hur mina ligger. Jag ska på UL I morron. Jag är inne i V 31 nu. Sist så låg ettan med fötterna ner o tvåan i tvärläge
Fasen vad ont i kroppen jag har nu. Kan ju knappt gå vaggar som bara den. Jag vill ha ut dom nu, men ändå inte. Vi ska flyttaom 1 v så det är bäst att dom stannar kvar tills vi är klara.
Ska på UL den 2:a får se om dom pratar förlossning då. Min 1:a ligger ju med rumpa ner. Tror inte att hon har vänt sig heller.
Men som sagt snart så kommer dom 5 v kvar
Igår var jag till BM. Tog lite prover, mitt urin var 2+ dom ville kolla x-tra på det, som tur var så var det inte havandesskaps förgiftning. Men däremot hade jag UVI har aldrig haft det, det säjs ju att det ska göra ont när man kissar, men jag har inte kännt nåt. Däremot så får jag inte tömma blåsan riktigt, kan vara jätte kissis, sen kommer det bara nån droppe. Så nu äter jag penicillin.
O har sååå ont i höfterna när jag ligger i sängen så jag tror jag blir tokig snart. Kan inte vända mej knappt, känns som hela underredet är på väg ut oxå Fy vad jag känner mej gnällig. Vill ha ut dom nu men ändå inte, vill flytta först. O dit är det bara 1 vecka kvar, så skönt det ska bli med större lgh o att det finns hiss. Så efter flytten får dom komma ut.
Här är en till som har svullna fötter. Jag kan knappt gå på mina. Min vä är oxå mer än hö. Men fy så ont man kan ha. Jag har även svullnat i mina vader. BM sa att man kan köpa stödstrumpor.
Var även på UL idag. Båda tjejjerna ligger med huvuden ner, så nu är det bara att vänta på att nåt ska börja hända.