Lätt att vara FÖR dödstraff generellt...
Ingen finansiering, ett skott i pannan, billigt och effektivt... Har man ett erkännande så why not!!
Ingen finansiering, ett skott i pannan, billigt och effektivt... Har man ett erkännande så why not!!
Jag tycker absolut att den person som kallblodigt mördat ett barn eller en vuxen de kvittar vad, borde inte finnas här på denna jord, jag vill INTE lägga min skattepengar till en sådan person, en mördare som kommer få "psykiatrisk" hjälp, personen borde ha fått de istället INNAN, vilket de inte finns resurser till ida, jag vill inte betala skatt för att en person ska få bättre mat på en anstalt än vad våra skolbarn får (vår framtid) ge dom som e tacksamma för livet den glädjen istället... Jag jobbar på ett äldreboende, en man sa till mig för ett tag sen att han tyckte de var förjävligt att han betalat för sig hela livet och nu när han var gammal skulle de knappt finnas resurser för han skulle få SINA behov tillgodosedda...
Jag såg en bild på Englas mördare ida på en löpsedel och jag kände ett riktigt illamående när jag såg hans svarta ögon, äckligt rent ut sagt.... Ni tycker en sådan människa ska få hjälp, nä fy fan, jag vill lägga mina skattepengar på annat VIKTIGT...