• underverket 06

Lite brunt i trosan?

Blev livrädd när jag såg i trosan att det var en liten brun fläck. (efter 2 missfall och ett utomkvedeshavandeskap är man väldigt nojig). Det kom dock inget blod när jag torkade mig utan det var mest som en brun, slemmig flytning som fastnade på pappret. Någon som haft likadant? Är i ve 9.

• Svar på tråden Lite brunt i trosan?
  • voice

Jag fick små bruna fläckar i trosan en eller ett par ggr om dan ca varannan/ var tredje dag ca fr v 6- v12 då det försvann. Är i v20 nu o hittlls ser det bra ut sas, även på UL. Det är inte helt ovanligt tydligen. BM trodde det berodde på sköra slemhinnor. de är tydligen skörast då i början.

• voice

Glömde- beklagar dina motgångar, önskar dig lycka till!

• Vroooooom

Bruna flytningar är rätt vanligt och oftast ingenting man behöver oroa sig för.

• Vroooooom

Inlägget smet iväg för tidigt

Jag hade själv en hel del bruna flytningar i vecka 9 och t o m en liten blödning. Idag är jag i vecka 15 och såg i fredags en frisk och pigg bebis sprattla i magen.

• MollyN

Fick också så en gång i vecka nio, såklart blir man orolig. Men dom på vårdguiden sa att det inte var nåt att oroa sig för att det kan vara så i v9 just. (kommer ej ihåg just varför) Så försök att inte oroa dig! =)

• Marnia

det kom lite lite blod i v 6, då gjode vi ett ul.. sen i v 8 gjorde vi ett ul till.. allt gick jättebra och vi har en frisk liten 3mån grabb här hemma nu.. hoppas det går bra för dig!!

Svar på tråden Lite brunt i trosan?