• saragbg

nån som har tips på bra bytessajter? (lägenheter)

ja vill byta min läg, nån som vet nån bra bytessajt. GBG.
    ej annonsering utan vill ha lite tips eftersom ja måste byta omg.

• Svar på tråden nån som har tips på bra bytessajter? (lägenheter)
  • Me o Mike

Björns bytare är bra..

• Playing the angel

Björnsbytare säger jag med, den är nog faktiskt bäst. Vi bytte nyss vår lägenhet där, men det kan ta sin lilla tid för det hänger så många människor där som bara är ute efter att "kolla läget"

Si vis amari, ama.
  • Me o Mike

Ja och dom är jääävligt irriterande!

Playing the angel skrev 2008-04-13 19:08:07 följande:

Björnsbytare säger jag med, den är nog faktiskt bäst. Vi bytte nyss vår lägenhet där, men det kan ta sin lilla tid för det hänger så många människor där som bara är ute efter att "kolla läget"
  • Tecken

Jag har bytt min lägenhet via BBB två gånger, och en kompis till mig har bytt via dem tre gånger. JA, det ÄR irriterade med alla som hoppas få byta sin sunk-etta i Rinkeby mot ett slott på Vallhallagatan - men det finns realister där också

• Playing the angel
    MulleNuh skrev 2008-04-13 19:16:09 följande:
    Ja och dom är jääävligt irriterande!Playing the angel skrev 2008-04-13 19:08:07 följande:
    Man blir galen på dem , jag använde ignorerafunktionen flitigt tillsist på annonser som ändå aldrig skulle ge något...
    Si vis amari, ama.
  • saragbg

a ja tycker det finns många som bara vill kolla läget, även på lägenhetsbyte å björns bytare.
    nån som vet hur lång tid d kan ta tills vi har bytt om ja nu hittar nån som vill byta.

• Playing the angel
    saragbg skrev 2008-04-14 17:47:53 följande:
    a ja tycker det finns många som bara vill kolla läget, även på lägenhetsbyte å björns bytare.nån som vet hur lång tid d kan ta tills vi har bytt om ja nu hittar nån som vill byta.
    Det beror ju helt på vad ni vill ha, hur kräsna ni är och vad ni har att byta med. Som sagt så gjorde vi ett byte alldeles nyligen och hade då en nybyggd liten 3:a (69kvm) med hög hyra strax utanför tull i Sthlm, vi bytte till oss en 2,5:a (64kvm) strax innanför tull med en hyra på 3000 mindre/mån och det tog oss egentligen 4 mån, sen drog det ut på tiden med papper osv så det blev totalt 8 mån. Hade kunnat byta till billigare i samma läge som vi hade utan problem direkt om vi hade velat och kunnat tänka oss en sjaskigare lägenhet. 
    Si vis amari, ama.
  • saragbg

oj d tog lång tid.
    ja har en nybyggd 3,a i gbg torslanda det är ett mkt populärt område, lite finare område fast d ligger endå en bit ifrån stan, så d måste man juh va beredd på. å sen så vill juh ja ha en 3,a m centralt läge å inte för hög hyra, så det blir juh lite svårare nära man har krav osv

Svar på tråden nån som har tips på bra bytessajter? (lägenheter)