• JULIA Alidias mamma

jeans med glitter el paljetter på bakfickorna

vart finns det snygga kläder??????
    Jag söker jeans med lite paljetter bak på fickorna som glittrar lite..har aldrig lyckats hitta sånna hjälp vart får man tag på sånna och snygga billiga t-shirtar``???
    hjälp taaack
    Nån fler som tycker att neesee i tvserien all of us tror jag den heter som går på helgerna har snygga kläder????

• Svar på tråden jeans med glitter el paljetter på bakfickorna
  • nyponsoppa

Om du bor i stockholm så har du ju fullt med butiker som säljer den typen av kläder på västerlånggatan bla.

♥Stolt mamma till Alicia♥
  • JULIA Alidias mamma

tyvärr bor ej i sholm 40mil dit men det är kanon å veta ska ev dit i sommar har släkt där vad heter affärena?

nyponsoppa skrev 2008-04-14 11:16:02 följande:
    Om du bor i stockholm så har du ju fullt med butiker som säljer den typen av kläder på västerlånggatan bla.
  • Tokitoj

Ja du, paljetter och glitter fanns det massor av för några år sedan. Nu är det nog lite svårare att hitta Jag skulle faktiskt tro att du kan hitta sånt på Second Hand. Kolla det!

• nyponsoppa

vet inte vad affärerna heter men det finns hur många som helst. Går man från t-centralen till gamlsa stan så passerar man massor.
    inte min typ av klädsmak så jag har aldrig lagt märke till vad affärerna heter dessvärre.

MissPink skrev 2008-04-14 12:30:15 följande:
    tyvärr bor ej i sholm 40mil dit men det är kanon å veta ska ev dit i sommar har släkt där vad heter affärena?
    ♥Stolt mamma till Alicia♥
Svar på tråden jeans med glitter el paljetter på bakfickorna