• jakthustru

Scrappande träsktroll tjattrar vidare

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

Snälla, innan du frågar kan du läsaI det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Scrappande träsktroll tjattrar vidare
  • Willea
    Scrapmom skrev 2008-05-09 20:44:18 följande:
    Tittar in mitt i Så ska det låta (som inte är världsbäst idag). Undrar lite vad som händer med scrappiz?? Något välinformerat troll som vet?Och så har jag uppdaterat bloggen igen www.scrapmoms.blogspot.com

Försökte kommentera i din blogg, men det bidde nåt fel Skrev i alla fall att båda LO´sarna är jättefina och att jag särskilt gillar knapparna på "klossar"! Sen undrade du vilka papper jag använt till "Robot", de är från Cosmo Cricket. Fick dem i senaste månadspaketet fr Jommas lilla krypin. Eg inga papper jag skulle plockat ut om jag valde själv, men de var faktiskt fina! Sonen paxade dem direkt

Ikväll blev jag färdig med min fjärde layout till scrapinspiration.bloggs bloggfest. Ska fota och lägga upp allihop imorgon

• Scrapmom
    Willea skrev 2008-05-09 23:21:04 följande:
    Försökte kommentera i din blogg, men det bidde nåt fel Skrev i alla fall att båda LO´sarna är jättefina och att jag särskilt gillar knapparna på "klossar"! Sen undrade du vilka papper jag använt till "Robot", de är från Cosmo Cricket. Fick dem i senaste månadspaketet fr Jommas lilla krypin. Eg inga papper jag skulle plockat ut om jag valde själv, men de var faktiskt fina! Sonen paxade dem direkt
    Ikväll blev jag färdig med min fjärde layout till scrapinspiration.bloggs bloggfest. Ska fota och lägga upp allihop imorgon
    Tack! Tyckte papprena var jättefina, min kille hade också gillat dem
  • Scrapmom
    Willea skrev 2008-05-10 09:01:04 följande:
    Nu är bloggen uppdaterad med fyra layouter till bloggfesten på www.scrapinspiration.blogg.se - välkomna in o kika ! www.willeasscrap.blogspot.comHur många är med på Magdas scrapfeber idag?
    Om inte min sambo varit jäääättearg på mig idag (helt befogat) så kanske jag hade kunnat hänga på. Nu är det helt uteslutet.
  • bitte71

Tjingeling allihop!
    Åh, vad knäppt dålig jag är på att skriva här, har haft så mycket annat med cybercropar hit och dit och fint väder är det också!

Ska försöka läsa ikapp lite här, men jag ville bara säga att jag är med på bloggpartyt som pågår i en del bloggar nu: har en skisstävling i min blogg (sista dagen imorgon att skicka in). Så den som vill är välkommen att delta!

Och Willea: jag ska vara med på scrapfebern hade jag tänkt (fast jag har andra bidrag till cc på Allt om scrap som jag vill göra också *jobbigt*)

See yaa!

• Willea
    bitte71 skrev 2008-05-10 10:34:38 följande:
    Tjingeling allihop!Åh, vad knäppt dålig jag är på att skriva här, har haft så mycket annat med cybercropar hit och dit och fint väder är det också!Ska försöka läsa ikapp lite här, men jag ville bara säga att jag är med på bloggpartyt som pågår i en del bloggar nu: har en skisstävling i min blogg (sista dagen imorgon att skicka in). Så den som vill är välkommen att delta!Och Willea: jag ska vara med på scrapfebern hade jag tänkt (fast jag har andra bidrag till cc på Allt om scrap som jag vill göra också *jobbigt*)See yaa!

Jag vet - det finns hur mycket som helst att scrappa just nu! Jag hade nästan glömt bort CC:n på AoS, men har en idé till liften av Lilos LO, får se vad jag hinner ikväll. Ska kika in i din blogg också (kvällen är ju lång!)

Min blogg är uppdaterad med två layouter till Magdas: www.willeasscrap.blogspot. Ja, jag har suttit inne nästan hela dagen... skäms lite... men det ska bli fint väder imorgon också! Och barnen har varit ute i alla fall

Scrapmom - låter trist... hoppas det löser sig! Skickar en liten kram

• claudia79

Åååhh ge mig oxå liten spark därbak i riktning mot scrapbordet!! Såå länge sen nu...
    På tal om nätshoppar handlar jag uteslutande från A million little things.... Frakten blir alltid mindre än vad som står när man checkar ut + att hon skriver alltid gift på paketet så man fastnar alddrig i tullen....det enda hon inte har stort utbud i är lösa cardstock.
    Trevlig sommar (för det känns som det nu ) på er alla!

Svar på tråden Scrappande träsktroll tjattrar vidare