• blivande fsk lärare

vällingburk?

ngn som har tips på en praktisk och snygg vällingburk och vart man kan köpa en??

• Svar på tråden vällingburk?
  • Kina79

Praktisk: ja... Snygg?? Nej, det vet jag inte om den är. Sempers vällingburk i röd plast är ju ett alternativ. Kolla på semper.se hur du gör för att beställa den.
    Annars borde det ju finnas andra snyggare alternativ om man kollar runt i butiker, typ bolagret mm.

• blivande fsk lärare

nja jag tänkte om det fanns ngn lite "roligare"... men absolut ett alternativ

• Stora

Cult designs raka vita burkar med trälock är snygga tycker jag. Finns etiketter till med texten välling. Finns i olika stl. Man kan ställa ihop flera på ett träfat som man kan köpa till.

• Millenium

Om du köper Nestle välling så kan du gå in på derass hemsida och skicka in streckkoden från välling kartongen så får du en jätte snygg burk i genom skinlig plast.

• blivande fsk lärare

är du säker på det millenium? är det inte på sempers man kan göra så? på nestle måste man väl köpa den??

• blivande fsk lärare

vart hittar man cult designs burkar?

• Karedo

blivande fsk lärare skrev 2008-04-15 10:38:01 följande:

är du säker på det millenium? är det inte på sempers man kan göra så? på nestle måste man väl köpa den??
    Jag har fått våran så GRATIS, ibland finns de i affärerna oxå.

Tycker Nestles burk är bättre än sempers.
  • blivande fsk lärare

ok ska genast kolla det och skicka in..

• blivande fsk lärare

kostade 65 kr på nestle, då känns det som jag vill hitta en annan, snål som jag är...

• Karedo

blivande fsk lärare skrev 2008-04-15 11:41:03 följande:

kostade 65 kr på nestle, då känns det som jag vill hitta en annan, snål som jag är...
    Vad konstigt att den kostade pengar nu. jag fick min gratis när jag skickade in en streckkod. och det var inte så länge sedan jag såg den i en affär,då var den gratis om man köpte ett stort paket välling. Tror det var i förra veckan.
  • blivande fsk lärare

då har de kanske inte det här på våran lilla affär, får kolla när jag kommmer till en stor affär om de kanske har

• Julia85
    Karedo skrev 2008-04-15 12:18:29 följande:
    blivande fsk lärare skrev 2008-04-15 11:41:03 följande:Vad konstigt att den kostade pengar nu. jag fick min gratis när jag skickade in en streckkod. och det var inte så länge sedan jag såg den i en affär,då var den gratis om man köpte ett stort paket välling. Tror det var i förra veckan.
    Samma för mig. Skickade in en streckkod från nestles vällingpaket och fick en vällingburk hemskickad gratis!
    Lika dant med semper bara att skicka in en streckkod så fick jag en gratis!

Kan säga att av dessa två burkar så är absolut sempers klart bäst!
  • blivande fsk lärare

konstigt att det inte står ngt om det på nestle sidan?!

• Martina R

Min syster skickade efter en Nestlé för någon vecka sedan och hon fick betala 65:- kronor för sin.

• miica

hemköp har kampanj nu om man köper ett paket nesle välling får man en burk....ja e jätte nöjd med den!

• Pinky81

E man snål och inte bryr sig jätte mycket om hur burken ser ut....
    Då kan jag rekomendera de vita höga plastburkarna med röda lock som man köper Russin i!
    De har vi andvänt sen start och är jätte bra.....

/Pinky81

• blivande fsk lärare

åh hemköp här hade så klart inte det erbjudandet!

• lillvilda

jag har det i en glasburk från ikea. Har en massa andra torrvaror i samma sorts burk så de matchar. Ska vi bort har vi en vällingdoserare.

• Myransmamma

Tupperware har bra burkar som sluter tätt som man kan stoppa i väskan utan att det läcker. Inte så billiga men bra...

Svar på tråden vällingburk?