Nissan Note! Åsikter omgående tack!
Finns det någon här som äger en Nissan Note och kan berätta hur den bilen är???
Vi är på G att inhandla ny bil... och denna bilen har vi 'fallit för' i butiken!
Finns det någon här som äger en Nissan Note och kan berätta hur den bilen är???
Vi är på G att inhandla ny bil... och denna bilen har vi 'fallit för' i butiken!
puffar
Nu så har jag inte erfarenhet av den...(hjälper dig och puffa) Men förstår varför ni har fallit för den. Den är SMART. Vi hade en Renault Modus (korta varianten) som är byggd på samma bottenplatta. Den hade storbilskänsla i kupen samt köregenskaperna var som en betydligt större bil...
www.teknikensvarld.se/nyheter/071010-grand-new-modus/index.xml
Som du ser är den väldigt lik Nissan Note (men med betydligt större servicenät.) Dock har inte den nya Grand Modus släppts i Sverige...
Varför skall man köpa en konventionell "småbil" när man kan köpa en supersmart som Note eller Modus...
Har haft den och jag älskade den:) Får plats hur mycket som helst och är rolig att köra.
Enda negativa är att den låter väldigt mycket (gör nästan alla Nissan-bilar) vilket kan bli väldigt enerverande när man kör långt...
och bakrutorna åker ner en centimeter typ hela tiden...
annars har jag nog inga klagomål.
grymt billiga på alla sätt o vis. Min drog 0.57 i snitt och då kör jag som en biltjuv.
Jag har aldrig ägt en men hyrt en vid flera tillfällen för långkörningar och det är inte en bil jag skulle köpa. Dåligt bagageutrymme, obekvämt förarsäte och väldigt dålig motor. Det enda bra med den är baksätet som är väldigt rymligt med på bekostnad av ett trångt framsäte.
Om du har barn i bilstol kan du glömma den direkt, barnstolen tar upp fram- och baksäte själv.
Jättetack för era svar. Jag har nu högläst dom för min man som sitter och funderar väldigt nu. Vi fick också känslan av att det var en rymlig bil, och det vill vi ha. Samtidigt som den ska få plats i vårt garage och inte vara för lång. Någon bilbarnstol har vi ingen, så den biten är som tur inte relevant!
Vi får provköra för att lyssna på motorn osv