Inlägg från: Tinalisa |Visa alla inlägg
  • Tinalisa

Bot mot svamp i underlivet?

Memmphis skrev 2012-09-11 22:15:24 följande:
    Jag vill bara nå ut till folk som har svåra problem med svamp i underlivet!
    Jag har haft problem under 7 års tid, ingen har hjälp mig, ingen har tagit mig på allvar.
    Läkarna har skrivit ut fluzonacol eller diflucan för att ta bort besväret just då men sen händer inget mer.
    Snart efter är det tillbaka igen.
    Det gick så långt att jag började beställa fluconazol från Spanien i desperation när ingen förstod vilket problem det var för mig.
    Till slut hittade jag ett inlägg där en tjej fått tips om SVAVEL (MSM), det finns att köpa på nästan alla hälsokostbutiker.
    Har du svamp så har du troligtvis en rubbning i pH-värdet i kroppen och det komme inte hjälpa att trycka i dig medicin eller smörja med krämer. Svavlet hjälper till att bygga upp en teflonliknande hinna i tarmar och slemhinnor vilket gör att  bakterier inte får fäste. Googla gärna på MSM - Svavel och läs mer, du kanske har fler symptom?
    Preparaten du får av läkare Diflucan, Fluconazol, Pevaryl, allt sånt slår ut även dom naturliga mjölksyrebakterierna vilket betyder att du inte har NÅGOT SOM HELST skydd nästa gång du hamnar i obalans.
    Jag har personligen även lagt till Membrasin (Buckthorn) vilket hjälper till att återfukta slemhinnorna då svamp totalt förstör ditt underliv. Som en intensivkur i början har jag druckit 1tsk MSM i 2dl Vatten morgon och kväll, gärna i samband med måltid och 2 kapslar Buckthorn.
    Jag har svampfri sedan fem månader tillbaka vilket är ett mirakel för mig! Jag har till och med kunnat ha sex under denna period, OFTA, utan att få infektioner! Det är för mig otroligt.
    Däremot är det en lång väg att komma tillbaka till återställd efter 7 års problem. Jag kommer även lägga till L'argiplex för att låta slemhinnorna få en riktigt god chans att komma tillbaka.
    DESSUTOM har jag precis bytt till menskopp och hoppas på att detta är den sista pusselbiten.
    Hoppas så att jag hjälpt någon där ute!

Jag testade intimkrämer, olja istället för tvål i duschen, bara tvätta med vatten, tvätta trosor i hög temperatur, luftiga kläder, duschar inte för ofta, sover naken, bomullstrosor.. You name it, I've tried it!
    Återkommade infektioner behöver hårde motmedel :D

Lycka till!!! 
    Jag tackar för tipsen. Just nu testar jag Buckthorn MSM och smörjer med olivolja. 

Funderar på om denna behandling också kan få svampbaciller att ge sig av om man har någon liten rackare som har rotat sig och ligger och pyr eller om det är endast för att inte fratida baciller ska kunna rota sig så lätt?

=) 
Svar på tråden Bot mot svamp i underlivet?