Inlägg från: AnnaGBG |Visa alla inlägg
  • AnnaGBG

Någon med erfarenheter av Svan?

Misslavinia skrev 2008-04-14 22:58:57 följande:
    Det här var den roligaste tråden jag någonsin läst! Skrattar så tårarna rinner! Måste gå och kissa
    Vad menar du med att skratta åt andra människors engagemang!? Fy dig!!
  • AnnaGBG
    Bästa jag skrev 2008-04-14 23:02:19 följande:
    ANOF vet mkt om djur. Hun forstår dom grunnleggende behov djur har. Hun vet at hundar gillar sex med ensamma kvinner også. Hun vet at det kan vära skönt både för hund och menneske. Och som tack för hjelpen får hunden oralsex.
    Fast jag undrar hur skönt det skulle vara att få oralsex av Svan. *försöker tänka mig*

Men det kanske finns andra saker som Svan gillar?
  • AnnaGBG
    Bästa jag skrev 2008-04-14 23:06:41 följande:
    Med sin låååååånga hals skulle den vära perfekt gynekolog. Kanskje pilla lite på tappen? Fl sporten nr ett
    Att pilla på tappen verkar sanlöst jobbig i normala fall och fan vet om det blir enklare av att trycka upp en svanhals i muffen...?
  • AnnaGBG
    jungfu skrev 2008-04-14 23:13:44 följande:
    jag tänkte också på henne... Men jag tror hon var pensionär.
    Men jag tror TS är vän med henne.
  • AnnaGBG
    ANOF skrev 2008-04-14 23:16:08 följande:
    Bästa jag skrev 2008-04-14 23:14:29 följande: Vilken vetrinär tror du åker ut för en smutsig svan någonstans? Eller tror du ens att någon vetrinär skulle åka ut utan att någon betalar för det?
    Varför inte ta dem till veterinären och betala för det då? De grisar ju ner och förstör ändå för en hel del pengar om du skall ha dem hemma.
  • AnnaGBG
    Bästa jag skrev 2008-04-14 23:16:29 följande:
    ANOFKan du svara mig på hur mkt oljeutsläpp ni egentligen har i Sverige? Det låter jo som om alla svanar er döden nära.
    Det är bara er olja som rinner hit. Vi har ju ingen....
  • AnnaGBG
    Heisan skrev 2008-04-14 23:16:07 följande:
    Jag får frasen "Kaka söker maka" om o om igen i mitt huvud...
    Fraserna jag har i min skalle vågar jag inte ens skriva....
  • AnnaGBG
    Misslavinia skrev 2008-04-14 23:22:20 följande:
    Jaaa sååå är det! Norges fel, alltihopa!
    Det mesta är ju Norges fel? Roten till allt ont! *gör korstecken*
  • AnnaGBG
    ANOF skrev 2008-04-14 23:25:01 följande:
    Men herre gud. SÅ avancerat är det inte att tvätta en svan eller att låta den vila under lugn och ro om den har en sjukdom och ge den lite medel, så att den kan återhämta sig.
    Att ta in en vild Svan i sin säng är ju knappast lugn och ro? Vare sig för dig eller för Svan. Och är det verkligen ett problem för Svan i Sverige att de inte får vila ordentligt?
  • AnnaGBG
    Bästa jag skrev 2008-04-14 23:28:48 följande:
    Jo så avancerad är det faktisk. Gör du fel så forstör du fugelens naturliga skydd mot vatten. Då kan den dö när den badar för at den fryser ihel. Men alt dette vet du vel? Vad tvättar du svanen med? Eller Svan?
    Svanmärkt diskmedel så klart.
Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?