• ANOF

Någon med erfarenheter av Svan?

Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

• Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • AnnaGBG
    Bästa jag skrev 2008-04-14 23:54:16 följande:
    Vart hittar jag rasistanmälningsknappen?*Letar som en tok**Ringer en intelligent Svan*
    Jag är inte rasist! Jag har ju haft Gås. OCH Kalkon!
  • Bästa jag
    Misslavinia skrev 2008-04-14 23:55:14 följande:
    Ville bara göra vissa personer från Norge uppmärksam på att jag växlar mellan att vara snäll och att vara elak, så att det inte blir tråkigt... *väntar på beröm*
    *Leter etter vissa personer från Norge*
  • ANOF
    Drakfisk skrev 2008-04-14 23:55:11 följande:
    Jaha, intressant. Vilken antibiotika syftar du på då? När jag har gett antibiotika till hundar har veterinärens föreskrifter varit 1 tablett två gånger dagligen i en vecka. Hur länge håller du på med antibiotikabehandlingar på svanar?
    Den vanliga avlånga tabletten som man delar på. Jag har kontakter med Jonas W på Skansenakvariet så jag tror nog inte att jag har för liten kunskap om det faktiskt.
  • Bästa jag
    jungfu skrev 2008-04-14 23:56:35 följande:
    Anna, Mislavinia, BJ -
    Jag vil ha ett eget innlegg der jag vil ha minst tio

Tycker jag är värdt det liksom.
  • AnnaGBG
    ANOF skrev 2008-04-14 23:57:21 följande:
    Den vanliga avlånga tabletten som man delar på. Jag har kontakter med Jonas W på Skansenakvariet så jag tror nog inte att jag har för liten kunskap om det faktiskt.
    Jahaaa, DEN sorten, ja...!
  • Bästa jag
    ANOF skrev 2008-04-14 23:57:21 följande:
    Jag har TRE olika avlånga antibiotia preparater i skafferiet just nu. Dom är rätt vanliga alla ihop... Kör man en mix då? Olik medicin värje dag för max effekt?
  • AnnaGBG

Nej, fy! Men nu vet du; det är den avlånga sorten som man delar på.

• Bästa jag
    AnnaGBG skrev 2008-04-14 23:55:45 följande:
    Jag är inte rasist! Jag har ju haft Gås. OCH Kalkon!
    Men aldri en Norska
Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?