• Dino78

Äger du "Foppa-tofflor"?

Crocs heter väl äkta varan om jag inte missminner mig? DET är vad jag menar med äkta vara. Alltså dom som kostar skjortan.
    Fejkade är de där man kan köpa för en hundring.
    Utifall det sklle bli några missförstånd som det alltid blir på FL

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äger du "Foppa-tofflor"?
  • Nathaliiiie

Ett par äkta .. trodde inte att det var någon skillnad på "oäkta" och äkta ..
    Men det är det absolut, och mina fötter älskar dom :)

Men har förståelse till dom som har riktiga Crocs,
    dom är ju rätt dyra..

• Peak

jag har ett par fejk, sonen ett par riktiga

♥ Lowe mitt allt ♥
  • bebbe made in italy

2 st äkta, köpte de första på inter sport när dom var nyutkomna för 600 kr och de andra på Tradera för 400 kr.

Mamma till världens sötaste lilla docka
  • firewalkwithme

Nej nej nej. Kommer aldrig på fråga !

• Zenobia

Ett par fejk, jag trillade dit. Skulle alldrig ha såna, över min döda kropp. Men så skulle sambon köpa kängor för några månader sen och där fanns dom. Kom ut med ett par åt mig och ett par åt min sambo. Sen för att vi skulle se skillnaden mellan våra fick jag köpa sån där symbol också.

Men det var ändå ett bra köp, passar bra att ha ute på tomten och bra när den sitter runt hälen också. Billiga också 99kr så det får väl vara då :)

• LaTjej

Alla på jobbet fick ett par ¨sådanna att jobba i så där har jag ett par :) sköna att jobba i men sjukt fula hihi,
    .

• Verkligen

Hahah.. Jag sa att aldrig i livet att jag nånsin ska äga en sån tillstyggelse! Men vad är det nu som pryder mina fötter dagligen?
    Enda skorna jag kan ha när jag jobbar.. Fett sköna, men fula! Duger iaf när man jobbar som kock..

• Carro W

Skulle aldrig få för mig att ta på ett par foppisar.

• Spartacus

ja, dock INTE för allmän beskådning, dom har varit mina jobb-pjuck i vården!!

skulle absolut inte bära dom bland folk, viktigt att poängtera! dom är gräsliga och passar inte till något!

Svar på tråden Äger du "Foppa-tofflor"?