God morgon! Ja, Isak sover i och försig middag, men jag springer runt i nästan bara underkläderna invirad i en filt och bara myyyyser av att det är helg
Haha, vad ni är söta, men jag kan nog nästan liknas vid en karl tror jag, ibland undrar jag om jag inte är född i fel kön om det inte vore för att jag tänder på killar, det enda tjejiga intresse jag har är hår och kläder men i övrigt så är brudar som ufon för mig, och jag stormtrivs verkligen att syssla med killgöra och umgås med gubbar på jobbet, de har ju liksom min attityd och jag behöver inte skämmas för min humor eller liknande, så skönt! De tycker ju till och med att jag är rolig och skrattar åt mina skämt, sen tror jag att de tycker att det är roligt just att jag är tjej och gör allt tvärt om för hur det brukar vara, ja, sen är ju de jag jobbar med väldigt trevliga och roliga också, blä, jag undrar hur det ska gå att gå tillbaka till skolan sen för ännu ett år med tekniknördar och ett evigt sittandes framför böcker
Jag funerar starkt på att välja VA som inriktning, dels för att jag hela tiden dras mot miljöfrågor och sen för att typ ingen i min klass ska välja det och då får jag vara ifred, skumt kanske men hellre ensam än fast med en bunt människor jag tycker är tråkiga.
Här är det halvkasst väder så jag funderar på om vi ska ta en liten runda med bilen och kanske kika på Babyproffsen som bytt lokaler och nyöppnat, köpa dekorationssten till rabatten, Isak är på underbart humör idag så jag vill ge det ett försök att vistat i affär med honom och testa tipsen härifrån, för nu har jag ju som hunnit fundera lite. Sen tycker jag det vore kul att få köpa något roligt åt Isak också, jag tycker det är asroligt att gå i leksaksbutiker
Nä... Undrar om man skulle ta och klä på sig....
Ja, ni pratar datorer, fan, måste också köpa en ny men har ju iiiiingen aning vad som är bra eller dåligt! Vad har ni lagt för summa på era och vad har ni köpt? Jag har funderat på att kolla på it-auktioner för jag vill ha så mycket som möjligt för så lite som möjligt. Den här går knappt att vara ute på internet med längre för den är så seg och jag har tex bara en usb-port som är sååå långsam. Tips?