• Smirretissen

Lovely nodejas spinner vidare...

Så var det återigen dax att starta en ny tråd för oss NoDeJas där vi tjööötar om allt mellan himmel och bajsblöjor.

Våra små prinsar och prinsessor har vuxit till sig och blivit riktiga frön med en massa bus i blicken, men inte älskar vi dem mindre för det!

Avlingstråd: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m26982411.html

Träfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28834277.html

Sommarträfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m31214824.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 08:42
    Rätt avlingstråd är: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m29691499.html :_D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-14 08:01
    NYA TRÅDEN! See You there!

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m34447261.html

• Svar på tråden Lovely nodejas spinner vidare...
  • Nina Kanin II

Och här är jag!!!!!!

Vill bara informera er om att Ivar har fått två kindtänder.

♥ Gull-Ivar ♥
  • Hilla

*favoriserar*

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • biltokig1

HEJ!!!

Grattis till Jharvey, tusan så bra du är trots en dålig dag

Nina> ohh inte kul med tänder, gick det bra då? Ingen feber eller annat stul?

Monz ramlade och slog i huvet ikväll, så nu har han värsta bulan i pannan Så går det när de ska försöka stå/gå själva va??? hehe lär ju bli en del blåmärken här nu, verkar som det är lite på G nu men vi får väl se.

f-n är hungrig igen men näee nu måste jag försöka gå ner till mitt första delmål på 76kg (väger under det på morgonen utan kläder men det blir ju annat på viktväktarna )

jaja det blir nog bra... PUSS på er

MONZ 061127 *världens goaste*
  • VIP

go smirre go!

ska också sova ville bara säga grattis JHarvey! glömde bort att det var idag så du var utan mina tummar men det verkar ju ha gått bra ändå det där "omprovet" kommer gå super

• Smirretissen

Pela -> Angående säng så har vi också märkt att Anton nog behöver större. Vi har sagt som så att vi testar med stor säng nu till helgen. Funkar det så är det ju bra, men om det inte gör det så får han sova i sin spjälis ett tag till. Vi har ju gott om plats hemma så vi behöver inte montera ner sängen medan vi testar.
    Ska bli spännande för Anton ska få hjälpa till att montera. Detta för att han ska få lite "känsla" för sin nya säng.

• minbebis76

Hittar också hit

Morr´n förrästen, nu blir det kaffe och med en nybytt prins i pyjamas och ruffsigt hår

• Myran Frisk

God morgon i nya tråden!
    Smirre så duktig du är

Grattis till JHarvey!! Härligt att du är så BÄST när du är som dåligast

Jag har verkligen inte fått tiden att räcka till för att gå in o kika till er det senaste. Jag fick en liten sekund häromdagen, men jag får väl bättra mig
    Nu börjar jag bli ordentligt förkyld oxå, så jag sitter väl här hela helgen o ugglar, om någon vill hålla mig sällskap. Blä för att ha ont i halsen, inget kul alls.

Äh det finns inte tillräckligt med minne för att jag ska skriva mer o så måste jag snyta mig... BLÄ!!

Mamma till Karl, 29 november 2006
  • Pärlan75

God morgon!
    Får inte delta i disskussionsforum enligt IT-policyn på mitt jobb, så jag är bara inne en snabbis för att säga att jag tänker på er och försöker hänga med i tråden även om jag inte skriver nåt för tillfället.

Grattis JHarvey!

Ha det bra alla mammor, bäst jag jobbar vidare...

KRAM!!!

Svar på tråden Lovely nodejas spinner vidare...