• Mystic

Någon med samsung tvättmaskin med...

silverjoner???

Är den bra, är du nöjd?

• Svar på tråden Någon med samsung tvättmaskin med...
  • Marie IE B

Vi har haft vår Samsung i snart två år. Jag använder inte "silver-funktionen" speciellt ofta och jag kan inte säga att jag märkt någon skillnad. Däremot är jag supernöjd med tvättmaskinen som sådan. Tystgående framför allt och bra tvättkombinationsmöjligheter.

• Mystic

Marie IE B skrev 2008-04-16 09:46:37 följande:

Vi har haft vår Samsung i snart två år. Jag använder inte "silver-funktionen" speciellt ofta och jag kan inte säga att jag märkt någon skillnad. Däremot är jag supernöjd med tvättmaskinen som sådan. Tystgående framför allt och bra tvättkombinationsmöjligheter.
    Vadå kan man stänga av o på silverjonerna själv?
  • Marie IE B

Ja, jag kan välja om jag vill ha funktionen Silver (tillsätter silverjoner) i slutet av tvättprogrammet eller ej.

• Mystic

Marie IE B skrev 2008-04-16 10:04:56 följande:

Ja, jag kan välja om jag vill ha funktionen Silver (tillsätter silverjoner) i slutet av tvättprogrammet eller ej.
    okej, är de nåt mer som gör att du inte använder de ofta?
    Merän att du tycker de inte blir skillnad?
  • Marie IE B

Nja... nej egentligen inte, kanske för att tvättprogrammet förlängs med några minuter. Mest handlar det nog om en vanesak och att jag själv inte köpt tvättmaskinen för just den funktionens skull utan den råkade bara finnas där som extra +.

• Mystic

Marie IE B skrev 2008-04-16 10:30:07 följande:

Nja... nej egentligen inte, kanske för att tvättprogrammet förlängs med några minuter. Mest handlar det nog om en vanesak och att jag själv inte köpt tvättmaskinen för just den funktionens skull utan den råkade bara finnas där som extra +.
    okej, vi får hem en om några dagar men jag har inte satt mig in i hur de där fungerar, enligt butiken ska de va superbra o göra rent i även 30grader. återstår o se:)
  • Jano

Vi har en och vi är riktigt nöjda.
    Vår gick dock sönder efter ett halvår och reparatören tog 2 veckor på sig att komma... det blir mycket tvätt i en familj på 6 personer på två veckor

Sen visade det sig att den inte var trasig utan det var en grej som satt fast i uttömningsslangen och den var jättelätt att peta ut. Då skämdes jag lite faktiskt.

Svar på tråden Någon med samsung tvättmaskin med...