Inlägg från: Harling1985 |Visa alla inlägg
  • Harling1985

Mammor födda 85

Jag är med 85a, har en stor kille Hampus, som fyller sju på lördag. Tänk vad fort tiden går sju år sen jag låg med de där nedrans värkarna!!.... Fast det var det helt värt!!

Har också en bebis i magen, beräknad till oktober.

Vi bor i Vara, vilket säkert ingen vet var det ligger??!!

• Harling1985

mamma hampus skrev 2008-05-01 16:50:06 följande:

Hej på dig jag vet vart Vara ligger för det är inte så långt mellan Lidköping och Vara..Jag har också en Hampus fast han är 5 år men visst kommer man ihåg värkarna men det är ju tur att man får sin belöning efter all värk..Vad vägde din Hampus ha det bra
    Hejsan!! Nä, till Lidköping är det inte långt, har ca 2 mil dit..
    min hampus var en liten skit, på 2505gram.. Å jaa, värkarna glöm egentligen bort när manväl har sitt underbara lilla liv där... det är först nu när jag vänter två som jag är dum nog och försöker minnas tillbaka... Fint namn på din pojke!!! Hur stor var han då??

ha det bra!!
  • Harling1985
    NicoÄngla skrev 2008-05-01 22:01:15 följande:
    Ja vet oxå vad Vara ligger. Min kompis bodde där tills hon flyttade ner till gbg när hon var 15 år.Eller rättare sagt hon bodde i Vedum hon är oxå 85.
    Jaha!! En Vudums bo!1.. Då borde vi ha gått ihop i högstadiet ju.. 15 var ju jag när jag fick min lille kille när jag gick i nian...
  • Harling1985
    NicoÄngla skrev 2008-05-02 22:30:55 följande:
    [citat]Jaha!! En Vudums bo!1.. Då borde vi ha gått ihop i högstadiet ju.. 15 var ju jag när jag fick min lille kille när jag gick i nian...[/cCaroline Lindberg heter hon och har en bror som heter Philip. Ja det är ju inte så jätte stort där så då kanske du vet vem hon är.
    Jaaa!! Men Carro!!! Var inte länge sen jag gick igenom mina gammla sparade grejer från skolan... Hittade en hel hög med lappar jag och Carro hade skrivit till varandra!!! en masa flum!!!
    Hälsa från mig när du pratar med henne, Elin heter jag, Karlsson då nu Härling.. men det räcker nog med Elin..
  • Harling1985

Var och hämtade sonen från skolan vid halv ett, å sen har vi varit ute med valparna fram tills nu.. Ska snart sätta i gång att göra lite mat (förslag någon?)...
    Är en sån där bra dag så jag är ledig i kväll, egentligen skulle det ha varit en jobb dag i dag med, är anställd på 32timmar och har ju då rätt att jobba, men kände att när det inte var något som var tvunget att göras utan att det bara hade blivit extra arbeten så var jag bra mycket hellre hemma.. Börjar kännas som magen är i vägen nu när jag jobbar med så...

vad har hänt hos er andra då??

• Harling1985

Hejsan allihopa!!!

Sitter här och funderar på vad vi skulle kunna hitta på idag, är ju inte så där jätte bra väder.. Blåser rätt mycket här iaf...
    Någon som har något bra förslag??
    Vad ska ni andra göra??

• Harling1985

mamma hampus skrev 2008-06-02 10:40:52 följande:

hallå vart tog alla vägen?
    tror nog att många håller till ute i den sköna solen!!! vilken jag också ska tillbaka till nu ett litet tag, innan det bär i väg till jobbet.. Hampus vill bada lite i poolen.. Men jag var tvungen in att kika mail, då jag väntar på mail utav valpköpare.. Våra små valpar är leveransklara om lite mer än en vecka.. Å då blire det lite lugnare här hemma igen.. Sååån fart på de små dötnosarna....
  • Harling1985

Hejsan allihopa!!! Allt bra med alla??
    I morgon bitti ska vi i väg till kyrkan på skolavslutning, min lilla kille!!! Slutar förskolan, och efter sommaren börjar min underbara älkling, ettan!!!
    Shit vad fort tiden går!!
    Vad händer hos er andra då??

MVH Elin

Svar på tråden Mammor födda 85