Mammor födda 85
Hej jag e en mamma som bor i Lidköping och är född 85 och jag har en son Hampus på 5 år...Studerar på dagarna och när helgen kommer tar vi det bara det lugnt eller så hittar vi på ngt kul tillsammans..
Hej jag e en mamma som bor i Lidköping och är född 85 och jag har en son Hampus på 5 år...Studerar på dagarna och när helgen kommer tar vi det bara det lugnt eller så hittar vi på ngt kul tillsammans..
hej på er...
Äntligen lördag händer i kväll för er...jag och sonen skall ut till mina föräldrar och grilla och så skall vi på bilutställning i morgon.Min son gillar bilar och jag godis bilar=)
Anna Antonio skrev 2008-05-12 17:05:53 följande:
Hej alla mammor
Vad händer hos er på dagarna?Jag antar att det är många som är mammalediga men är det från någon skola eller så?Vi som har varit mammalediga hur länge var ni hemma?Gjorde ni innan era barn kom?
Sj gick jag i skolan läste till Livsmedel i Skara hann bli en höst termin sedan var jag hemma ett år sedan började inskolningen vid januari 2004.Hans pappa var inte med i bilden då för vi gjorde slut i aug 2003.Sedan gick jag fram till studenten 2006 och nu 2 år senare så sitter jag i skolbänken igen och är klar som fritidsledare våren 2009..Letar efter sommarjobb varit ute sedan i januari men inget napp någonstans
*suck*
ha det bra alla
Hej
Min helg har varit barnledig och vi har haft öppet hus på skolan och det har regnat och varit fint väder växlade hela tiden..Blåste kallt så nu börjar man känna av att man kanske börjar bli förkyld igen....Sedan skall man sitta ner med arbete som skall vara inlämnat snart...På fredag slutar man sedan börjar man igen 4 aug
ha det bra
Hej på er i morgon är det morsdag hur skall ni fira?
Vi skall hem till mina föräldrar och äta god mat med hela familjen.
Jag frågade min son en dag vad han tycker om sin mamma han satt tyst en stund sedan la han armen om mig och sa att "du mamma du är snäll,bra och stilig" och jag älskar dig...Då blev man glad att höra dom orden har era barn berättat för er vad dom tycker om er? Inte fråga dom som kan svara det värmer en mamma mycket att höra sådant må ni tro...
Händer i helgen?Var bor alla?
hallå vart tog alla vägen?
Hej alla
Vet inget som händer,gossens pappa kanske ringer så vi får väl se om vi åker och badar eller hittar på ngt kul i kväll.Skall först städa lägenheten om vi kan komma någonstans slipper man göra det på söndag..Skall upp tidigt på måndag för jag har sökt ett sommarjobb som städare men hon tyckte att jag var lugn tjej så då skulle jag följa med på ett uppdrag och kolla om jag var stresstålig..hoppas att man klarar det för då har jag nog ett jobb i sommar.Och jag har ju sökt över 26 jobb sedan i januari så det gälller att hålla tummarna..Hur ser det ut för er andra?
ha det bra