Gravid i Uddevalla?
Hejsan!
Jag var bara nyfiken hur många blivande uddevallamammor det finns här på familjeliv? Har inga närstående som är gravida så hade varit roligt att komma i kontakt med personer i eller i närheten av uddevalla :)
Hejsan!
Jag var bara nyfiken hur många blivande uddevallamammor det finns här på familjeliv? Har inga närstående som är gravida så hade varit roligt att komma i kontakt med personer i eller i närheten av uddevalla :)
Här är en fast i Lysekil, ganska nära iaf
Det var inte så långt :) Hur gammal e du då?
Jag är 22 snart 23, väntar mitt andra barn. Går in i vecka 15 idag. Själv då?
Fyller 22 i september väntar mitt första har gått 31 fulla veckor idag :)
oj då börjar det ju närma sig för dig vad roligt! vet ni vad det blir? har ni funderat på namn?
Jo man börjar som bli lite nervös :P Nej vi har inte tagit reda på kön..jag ville men inte sambon så då fick det väl bli så, hehe. Men tror dock på en pojk :) Vi har funderat på massa namn..men vi har inte riktigt fastnat för nått ännu riktigt. Men får väl se vad det är för någon som kommer ut :)
ja det är verkligen jättespännnade, våran son är bara 15 månader så var inte så länge sen jag var med om hela proceduren Hade väl tänkt vänta lite med syskon men nu blev det som det blev...
Hehe så kan det gå :) Jag brukade "jobba" i lysekil innan jag gick på havandeskapspenning :) Jag körde budbil och lysekil var näst sista staden jag stannade i :)
Ah, jo Lysekil ligger typ i världens ände men vi trivs vart i uddevalla bor ni?
På tureborg tyvärr :( Fick en jättefin lägenhet på ett annat område..men vi fick inte tag i den nuvarande hyresgästen så vi blev "tvungna" att tacka nej..
okej är inte helt hemma i uddevalla måste jag erkänna
så hur har du mått i graviditeten? var de planerat?
Jag har mått ganska bra hela graviditeten fram till nu. Nu känns allt bara jobbigt, jag kan inte ha på mig vilka kläder jag vill för det är så jobbigt att ta på sig dom. Men blir dyngsvett innan man ens kommit utanför dörren och så har jag foglossning och ont i ryggen..Annars mår jag ganska bra :) Själv då?
Jo det var planerat..vi hade försökt i nästan 1 år innan det tog sig..fasst när det väl gjorde det kom det lite olämpligt, haha :P Var eran nr.2 planerad då? :)
Graviditeten har gått bra so far, mått mindre illa än med Jamie och vart sådär hopplöst trött man ska vara i början av graviditeten
Varken ettan eller tvåan vart planerad, men ändå så välkommena
Hehe okej..skönt att inte illamåendet är så farligt. Var inte mitt heller :)
Dock säger min BM, varje gång jag är där, att min mage är sååå stor. Mitt sf-mått var 34 nu sist..och jag var då i vecka 31. Känns mindre kul..
Men dem vet att det bara är en där inne iaf?
Min sambo har fått för sig att det är två hos mig nu bara för att magen kommit mycket tidigare denna gången Men jag tror inte det...
Fick idag reda på att jag ska till special MVC på NÄL på måndag, tydligen ville nån gynekolog min BM pratat med att jags kulle dit innan jag ska på UL. Är född med hjärtfel o går därför på special MVC.