• Alyzzah

Fördelar/nackdelar ang. MVC Vrinnevi Norrköping eller Lovisa-mottagningen?

jag var på tidigt vul idag hos håkan forsgren på Lovisa, eftersom det var svårt med tider på KK.
    Nu har jag redan bokat inskrivning på MVC, men håkan tyckte det var bättre att gå på hans klinik. Där var det lättare att få tider, och eftersom det var privat så tar dom hand om mammorna på ett helt annat sätt.

Nu står jag i valet o kvalet...

Var ska jag gå??

• Svar på tråden Fördelar/nackdelar ang. MVC Vrinnevi Norrköping eller Lovisa-mottagningen?
  • peppar peppar ta i trä

Jag ska denna graviditet gå hos Lovisakliniken. Gick på MVC på Vrinnevi i förra. Redan när jagr ingde kände jag att jag fick ett betydligt trevligare bemötande av barnmorskan på Lovisa. På Vrinnevi går allting på rutin (även fast det är det kan man faktiskt låta trevlig i telefonen...). Jag tror jag kommer trivas jättebra på Lovisa. Hjälpte kanske inte dig så mcyket i ditt beslut nu men men :P

• Sagofe

Lovisa har jag ingen erfarenhet men jag har inte haft något att klaga på när det gäller Vrinnevi. Har blivit trevligt bemött, fått svar på allt jag undrat över och känt mig väl omhändertagen.

• SaraM

Lovisa mottagningen är super kanon!!! Kan jag verkligen rekommendera!

Håkan är ett riktigt proffs och båda BM som jobbar där är underbara!

Tycker absolut att du ska gå där.

Tilda 041224 Bebisen BF 080808
  • SaraM

Sen om du under gravidititet behöver träffa en läkare så får du ALLTID träffa samma läkare..nämligen Håkan.

Tilda 041224 Bebisen BF 080808
Svar på tråden Fördelar/nackdelar ang. MVC Vrinnevi Norrköping eller Lovisa-mottagningen?