• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta äter du pasta?
  • danitra

3-4 gånger i veckan, ibland mer.

• W W

en gång i veckan typ.. just nu iaf.. ett tag levde jag på psta o åt det 8-9 gånger i veckan

I smile because you?ve all finally driven me insane
  • glasbubblan

Jag äter aldrig pasta till lunch, men till middag blir det kanske en gång i veckan.

Föredrar ris/couscou/quinoa/råris/bulgur/potatis. Och om jag äter pasta så blir det i regel fiberpasta.

• Mysflint

Dinkel/fullkornspasta minst 3-4 ggr per vecka. Äter sällan potatis eller ris.

• Kime

Här blir det kanske 3-4 gånger i veckan. Vi försöker varva så man inte tröttnar, men med tanke på att vi äter lagad mat två gånger per dag blir det en del pasta ändå

• Linda1976

Nästan aldrig. Äter enl LCHF. Äter pasta i liten mängd om jag blir bjuden bara.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Taggtroden

Nån gång i månaden kan min man övertala mig till att vi ska äta pasta ... gillar det inte alls. Men just idag har jag ätit det, men det var för att mina syskon var här och pasta är det enda vi kan komma överens om att äta alla 3

• mammatillvictor

3-4 gånger i veckan, älskar pasta!

• Agnes och Ville

Nu när jag är gravid blir det en del, 3-4 dagar/vecka. Innan åt jag det inte alls, mådde mycket bättre utan. Men nu fungerar det att äta det igen.

• Jungblom

1-2 gånger i veckan...

Om min make fick bestämma skulle vi säkerligen äta det ännu fler ggr

Svar på tråden Hur ofta äter du pasta?