• Lällas

Ditt bästa tips på resa för ett par som vill sola och bada en vecka i juni?

Jag letar en bra resa till mig och sambon i mitten av Juni då sambon fyller jämt. Ska överraska han med en resa 1 vecka nånstans i medelhavet.. Vill ha sol och bad och lite restauranger att välja på..

Jag och sambon reser mycket och nu står fantasin stilla för nästa resa.. Vart har ni varit och vad rekomenderar ni? Land, stad, hotell? Fler tips?

Men om jag får komma med mitt bästa tips på resa så kanske ni kan lämna några tips?

Min bästa resa i Medelhavet:
    Kryssning på MS Aloha från Split i Kroatien.. Den mest romantiska semester i Europa jag varit på.. Helt underbart.
    Man kryssar från Lördag till Lördag och får frukost och lunch ombord på Aloha, som tar ca 30 personer.. Sen ankommer man till ny hamn varje dag vid ca 14.00 tiden så har man tiden i land att göra vad man vill.. Massor med sol och bad och god mat.. och Kroatien är billigt..

• Svar på tråden Ditt bästa tips på resa för ett par som vill sola och bada en vecka i juni?
  • stiletto

haha...dig känner jag igen!

ja, jag röstar ju på Grekland och Milos eller Syros men det finns ju så förbaskat många öar i grekland

• Ti No

Jag skulle nog också ha valt en badsemester. Tycker också om grekiska öar, lite romantiskt. Sedan är ju Kreta också fint, om man vill åka på lite utflykter.

• skånetös78

Kefalonia! Ni kommer att älska ön! Kika i mitt galleri för lite bilder om du vill!

**Blivande Fru Nordström**
Svar på tråden Ditt bästa tips på resa för ett par som vill sola och bada en vecka i juni?