Inlägg från: Anonym (Per) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Per)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

Anonym (FRU) skrev 2008-04-18 08:06:08 följande:

Min man går gärna ner och slickar mig, efter en utlösning, så länge han inte tänt av, men han skulle aldrig slicka i sig spermien från magen eller liknande.

Inte äckligt, jag älskar det

Han gillar när jag sätter mig på hans ansikte, och tvingar honom att slicka i sig allt, en del av dominansen.

Jag gillar tanken på att han slickar i sig både min och hans utlösning

Hade önskat min tjej beordrade mig att slicka henne efter orgasm.
  • Anonym (Per)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-03-31 16:15:03 följande:

Lite ovant först,men gud så skönt när han slickar rent. Är lätt att vänja sig vid det sköna i det. Upptäckte hur upphetsad han blev då jag visade mitt nyfyllda sköte då jag haft annan man på besök!

Det skulle jag med bli kåt av.
  • Anonym (Per)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-05-22 15:47:14 följande:

Bara win-win för oss båda.Sjukt upphetsande för mig att visa beviset på att en annan man njutit och kommit djupt i mig.O maken tänder massor på att se och höra mig berätta hur vi sexat då han varit på jobbet. Extra speciellt för min man att se min älskares spermaspår.

Det skulle jag vilja göra med. Slicka min sambo när hon kommer hem från en bortamatch.
  • Anonym (Per)

Fick ett sms från min tjej när hon var bortrest att hon ville rida mig och sedan sätta sig över mitt ansikte och bli slickad. Jag svarade med att jag troligtvis kommer komma snabbt då och att jag får slicka hennes fitta fylld för första gången. Hon svarade bara att en gång ska alltid vara den första och att det kanske inte blir den sista gången? 

Verkar som att hon ändå tyckte det var rätt okej att jag går ner på henne och slickar efter jag kommit. Har dock inte gjort det än. 

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!