• Anonym

Christer Ulfbåge?

Jag är helt tokig i en kändis. Christer Ulfbåge!
    HALLÅ! Jag är 18 år och storkär i en 66 åring? Någonm mer som har sånna hära konstiga känslor för äldre män?

Är jag onormal? Borde jag uppsöka någon sorts hjälp?

• Svar på tråden Christer Ulfbåge?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2008-04-18 00:07:34 följande:
    Jag är helt tokig i en kändis. Christer Ulfbåge!HALLÅ! Jag är 18 år och storkär i en 66 åring? Någonm mer som har sånna hära konstiga känslor för äldre män?Är jag onormal? Borde jag uppsöka någon sorts hjälp?
    *suckar* Vaddå "onormal!" Skit samma, normal är bara en myt.

Inget konstigt med det. Attraktion och sympati lyder inte några normregler.
  • ChokladBanan
    Anonym skrev 2008-04-18 07:50:03 följande:
    Bara för att man är gift betyder det inte att man är så noga med vart man "doppar"
    Haha, det är så sant det :P

Men menar du att Ulfbåge har varit otrogen mot sin fru med dig...? Eller är du bara ett ögonvittne?

Jag som trodde att Chrille var en hederlig karl... :(
  • e bennet

Christer Ulfbåge alltså?
    Ja du är sjuk, sök hjälp!

Haha, you go girl!

• Don38

hehe..ja det är inte säkert det går att bota denna fix ide på gamla gubbar ..hmm

• Anonym
    ChokladBanan skrev 2008-04-18 20:24:10 följande:
    Haha, det är så sant det :PMen menar du att Ulfbåge har varit otrogen mot sin fru med dig...? Eller är du bara ett ögonvittne?Jag som trodde att Chrille var en hederlig karl... :(
    Jag är i branchen, och har sett en del, men har även varit med om en del, tänker inte säga vad och hur. Du får tolka det som du vill.
  • Mc66
    Anonym skrev 2008-04-18 23:12:18 följande:
    Jag är i branchen, och har sett en del, men har även varit med om en del, tänker inte säga vad och hur. Du får tolka det som du vill.
    Skulle nog vilja säga att inte många av killarna på sporten sover i rätt säng när de är ute på jobb.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • enlitenbitkaka

Haha....själv e jag 24 och har en crush på Reine Brynolfsson som e 55år.... råsexig e han ju.....*ge mig*

Vill ni kika in hos mig? Inboxa så fixar jag det!
  • Anonym (Ms Jones)

Och jag är smått tänd på Colin Firth (ni vet "Mr Darcy" i Stolthet och fördom och i Bridget Jones dagbok...) Han är väl 45 eller nåt tror jag. Jag är 25.

• Anonym (40+)

Jag är väl inte så ung själv men ändå ... Sir Anthony Hopkins och Sean Connery är ju riktigt heta .

• snissi

Kan väl inte påstå att jag själv är besatt av Christer Ulfbåge, men jag känner igen känslan!

Själv har jag fått en riktig crush på Mark Harmon som spelar Jethro Gibbs i Navy CIS. Hm, Mark är... 56 bast.

Och som anonym (40+) skrev här innan så är Sean Connery en riktig läckerbit!! Själv är jag 21 år

• Dorian Ertymexx

e bennet skrev 2008-04-18 20:36:47 följande:

Christer Ulfbåge alltså?Ja du är sjuk, sök hjälp! Haha, you go girl!
    Kunde varit värre! Hon kunde ha skrivit Bert Karlsson! ;D
  • Anonym (cucucucu)

Anonym (CU) skrev 2008-04-18 10:00:21 följande:

TS, från mitt perspektiv är det helt normalt. Jag tycker det är viktigt att man kan mötas över åldersgränserna, vilket jag ofta påpekar när vi har praktikanter hos oss.
    Men hjälp, vad jobbar du med?

Tillägger att jag i tjugoårsåldern var fett upphetsad av tanken på min då femtiofemplussiga datalärare.
Svar på tråden Christer Ulfbåge?