Så lurad utav läkarna ! Och såå ignorerad ! (långt)
Sedan november 2006, har ja lidit utav konstant illamående.
de började med att ja bara låg och spydde i 5 veckor, och gick ner över 10 kg. Läkarna på akuten sa till mig att gå promenader och att inget var fel. Hamnade på akuten ett antal gånger, samt infektionskliniken. Dem gjorde prover, men sa att allt såg normalt ut. Därför hänvisade dem mig till allmänpsykriatiska kliniken, för dem trodde de var ångest ja led av.
NU, ett år och 5 månader senare, så TROR en läkare vad som är fel på mig. Och inte f'n är det ångest !
Dem ville ha alla mina provsvarpapper, vilket dem fick. Och överläkaren på psyk, sa att de var en skandal. Att dem bara ignorerat mig och inte gjort någon vidare utredning !
dem tryckte i mig tablett efter tablett, framför allt beroende framkallande läkemedel, till ingen nytta ! Hade dem jevlarna tagit tag i sitt jobb, och gjort de dem är menade att göra, så hade ja idag, inte mått så jefla dåligt ! Jag mår illa VARJE dag. tänk er själva att gå med mild magsjuka i nästan ett och ett halvt år, utan att få någon som helst hjälp !
tillslut så trodde ja också att de var ångest, fastän ja innerst inne visste att de låg kroppsligt.
men dem sa samma sak hela tiden, och de är jue dem som är läkarna, inte jag.
Nu tror dem att de kan vara någon hormonrubbning i lymfkörtlarna eller en innre blöding, därav får ja inte än göra en Gastroskopi för att kunna utesluta magsår eller dyliki. Här var några utav mina dåliga värden.
B-EVF, Mitt värde : 28. Det normala är : 35-46 (lite lågt)
B-HB, Mitt värde : 99. Det normala är : 117-153 (lite lågt)
B-EPK, Mitt värde : 3,3. Det normala är : 3.9-5.2 (inte sån stor skillnad)
B-LPK, Mitt värde : 12.1. Det normala är : 3.5-8.8 (alldeles för högt)
P-Ferritin, Mitt värde : 6. Det normala är : 15-150 (alldeles för lågt)
Eosinofila, Mitt värde : 0.08. Det normala är : 0.09-0.40 (ingen stor skillnad)
Basofila, Mitt värde : 0.01. Det normala är : 0.05-0.12 (Lite lågt)
grät hela dagen igår, dels utav lättnad, men att ja fortfarande mår skit. har knappt ätit något på snart 4 dagar nu. Och överläkaren och sköterskan sa att de var
jätte viktigt att ja anmälde dem. Har en läkartid på min Vc för yttligare utredning, skall be han hjälpa mig då.
Fy f'n säger ja för Örebro Universitetsläkare !!!