Inlägg från: Raven Waves |Visa alla inlägg
  • Raven Waves

Piercing i inre blygdläpp....

1. Nej, ringen är inte ivägen, men innan man vant sig kan den kännas lite.

2. Läkningen brukar gå ganska fort i genitalierna.Några veckor.

3. Smärta är individuellt, men jag tycker inte det gör speciellt ont alls. Känns mindre än i yttre blygdläpparna.

4. Piercingen heter Innre Labia.

himmelsflickan skrev 2008-04-18 10:40:19 följande:
    Ni som har det...1)Hade tänkt mig en lite ring, är den i vägen? Man vänjer sig antar jag?2)Hur lång är läktiden och gjorde det satans ont att pierca elr var det som "alla andra"?3)Är det nåt annat man bör veta elr som ni skulle vilja veta innan man gjorde en sådan?4)Vad kallas en sådan piercing med "rätt ord"?Hade kännts tryckt att få svar på detta innan jag vågar mig på Det är ju trots allt det intimaste man har, hehe
  • Raven Waves

För övrigt är det en väldigt trevlig och lätt piercing, och personligen skulle jag göra en i varje så att det blir symetri i det hela...

• Raven Waves

Hm, ja broskpiercingar är elaka! Jag har en 3 mm conch som inte ville sluta göra ont på säkert ett år...! Haha! Genitalt känns enligt mig väldigt lite, men så tyckte jag inte att det kändes speciellt mycket när jag piercade septum heller...

himmelsflickan skrev 2008-04-18 10:48:09 följande:
    Tack så mkt!!Har piercingar på alla "vanliga" ställen och ondast gjorde nog näsvinge o. industrial... Tragud var en jäkel med... Där nere e ju rätt mjuk så att säga, så bara det inte gör ondare än industrial.. haha!
  • Raven Waves

Hm...I klitoris är väl ingen höjdare kanske...Men i kappan kan man ju sätta tex. och det är suuupernajs! Ska själv ta om min klitoriskappa så fort vi får tag på en tång...

emilio07 skrev 2008-04-18 11:45:18 följande:
    Svar på #5hejsan ..va skojj att ja hittade lite andra peroner med piercingar..tänkte kolla med er två här...jag har oxå haft lite piercingar ögonbryn näsa öron läppen o båda bröstvårtorna...personligen så tyckte jag inget av de gjorde ont förutom att när man går till en frisör o tar ett sånt där litet hål i örat hahhaa*men ej när man piercar*..har oxå funderat på att ta där nere men vill hellre ha i klitoris...e de nån som vet hur det e med att ta piercing där????
  • Raven Waves

..svarat i allt om piercing tråden...

Agapi skrev 2008-04-18 17:25:23 följande:
    Eftersom ni är inne på genetal piercingar slänger jag in en fråga även om de är lite OT. Undrar om de är någon som har erfarenhet av kombinationen vertikal kappa och christina?Har en christina sen innan och är lite sugen på att göra just detta. Men de är ju viktigt me avstånd och så, vill ju helst att de ska bli lika långt avstånd mellan alla fyra kulor. Kanske är svårt att få de snyggt? Har inte lyckats hitta mycke bilder på detta.
Svar på tråden Piercing i inre blygdläpp....