Inlägg från: Anonym (Ja me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja me)

OROLIG ?

Jag är fortfarande orolig som mamma för mina barn, fastän dom är 18 och 19 år nu,

det tar nog aldrig slut.. Vill alltid att dom ska ringa när dom kommit fram, dit dom ska,

hämtar dom ofta när dom ska hem på kvällar/nätter om dom är själva, jag undrar själv när jag ska lugna ner mej.

Det är ganska frustrerande att hålla på så.. Men gör man det inte så vet man ju aldrig vad som händer..

Jag måste ALLTID säga "ta d lugnt, ring om det är nåt bla bla" innan dom går hemmifrån. Bara måste.

• Anonym (Ja me)

Anonym (Orosmoln) skrev 2008-04-20 22:17:37 följande:

Anonym (Ja me) skrev 2008-04-20 21:57:53 följande:
    Ja, jag förstår att min oro är bara början. Det kommer alltid finnas nya saker att oroa sig för när det gäller sitt/sina barn.När hon börjar krypa kommer jag väl bli orolig om hon stoppar nåt olämpligt i munnen osv. När hon börjar gå måste man vara med varje sekund så hon inte bara springer ut i vägen...puh.
    Fördelen att ha små barn är ju att man fortfarande har koll på dom små liven, sen när dom är 18 så kan/får/går det inte längre,

då hoppas man bara att dom klarar sig helskinnade. Viss koll kan man ju ha, och ställa upp när dom behöver, men i det stora hela så får man bara lita på dom att inget händer. Små barn små problem, stora barn stora problem....
Svar på tråden OROLIG ?