Inlägg från: cloudberry79 |Visa alla inlägg
  • cloudberry79

Hjältinnor - Till dom på Neo

Åh, precis så är det.

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.
  • cloudberry79

Jag var alldeles ensam när jag pumpade och fick inte hålla sonen de första åtta dygnen, så det var precis så för mig i början...

• cloudberry79

Jag tycker det är skönt med någon som har en positiv inställning! Önskar jag själv hade lite mer av den varan

• cloudberry79
    camillajo skrev 2008-04-28 12:52:42 följande:
    Hej på er! Håller med hotten, tycker inte alls att den var bra... Men kan förstå att man tycker den är fin om man inte har haft en extrem prematur med massa komplikationer. Har inte skrivit någon dikt men ett tack kort till mina superhjältar-TACK!Till mina livräddare: Fredrik, Karin, Nisse, Sven och alla ni andra läkare/superhjältar.Till alla fantastiska syrror och engagerade barnskötare. Jag hade inte klarat mig utan er. BokstavligenTack också till övrig personal för hjälpsamhet och visad hänsyn./Moses och hans för evigt tacksamma familj Ha det bra!/Camilla
    Jag tycker också den var fin, har en extremprematur son som opererades tre gånger de första två dygnen på grund av dubbelsidig pneumothorax, så man kan faktiskt inte generalisera så.
Svar på tråden Hjältinnor - Till dom på Neo