Myspöl
Har precis beställt en, är nu nyfiken på erfarenheter och för och nackdelar. Just den här är från NG baby. Någon som har en eller har använt en?
Har precis beställt en, är nu nyfiken på erfarenheter och för och nackdelar. Just den här är från NG baby. Någon som har en eller har använt en?
vi har köpt en från www.lekpoolen.se och är hur nöjda som helst
min syster hade en lekpöl till sin lillekille.. Hon tyckte det var perfekt där låg han å lekte å ibland sov han även middag där..
En sådan har vi till vår tjej. Just från NG baby, en gul/beige med giraffer. Haft den jättemycket. Från början hade vi den i vardagsrummet/köket så hon hade någon mjuk plats att ligga på där man vistades mest. Hon trivdes jättebra där. Fanns ingen risk att hon skulle trilla ur heller om hon fick för sig att börja vrida runt.
När hon började lära sig sitta var det bra att hon kunde sitta där och ramla bäst hon ville utan att göra illa sig.
Nu när hon blivit större (1-1,5år) har hon det som en mysplats, där hon gillar att sitta eller ligga och gosa med mjukisdjur.
Nackdelar, ja du. Inget kul ställe att ligga på mage på, så måste väl ha ngn mer plats att vara på när bebis är liten. Jobbigt att ta av/på överdraget om det behöver tvättas.
Jag tycker hur som helst att det var ett bra köp .
Ja jag tror det blir bra med en sån. Hade babysitter som stora tjejen tyckte om, men babygymmet var dock ingen hit. Så jag hoppas på den här pölen. Vi får se vad h*n tycker om den. Varför trivdes bebis inte på mage?
HannahC
För att hon inte såg över kanterna till en början, var väl inte så kul att ligga och kolla in i bara tyg .
Ha ha nej sant. Man fick ju välja tyg, så vi tog ett mönstrat på själva ringen för att h*n skulle ha något att titta på, men det är klart, de tröttnar väl. Valde mellan Biet och åsnor eller giraffer? (Minns inte riktigt mönstret. Det var beige) och Prickar på liggdelen. Men nu är jag inne på att ringa och ändra till biet hihi. Vi får se. Det blir nog bra.