• erika21

jättesvagt streck = inte gravid?

har egentligen 2 dagar kvar till testdag men tjuvtestade och fick ett svagt svagt plus. sist jag plussade testade jag också 2 dagar innan testdag men då var det ett tydligare plus. det har väl inte lyckats den här gången då eller nån som vet? testat med cb.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-20 10:20
    kan tillägga att jag gjort 2 tester, ett inatt och ett imorse (var så kissnödig så kunde inte hålla mej mer än 4½ timme mellan testen)och båda har visat det där svaga strecket som är som en skugga men man ser det nog utan att stirra. fler som haft nåt likanande eller vet?

• Svar på tråden jättesvagt streck = inte gravid?
  • MilosMamma07

är det ett plus är du ju gravid, Grattis!

♥ Nu är han äntligen här 19/10 - 07 ♥
  • Planet

Jag säger som MilosMamma07: ett plus är ett plus! Det kan ju bara vara så att hcg-nivån inte hunnit bli så hög att den ger lika starkt utslag som senast. Grattis, grattis!

• TuSSen09

du är nog gravid

Grattis!

• erika21

tack så mycket att ni svarat!

men tror ni verkligen det? hur är det med såna där spökstreck då? när testet har "torkat" då är plusstrecket smalt, har läst nån som inte var gravid då....

• MilosMamma07
    erika21 skrev 2008-04-20 08:51:10 följande:
    tack så mycket att ni svarat!men tror ni verkligen det? hur är det med såna där spökstreck då? när testet har "torkat" då är plusstrecket smalt, har läst nån som inte var gravid då....
    Alltså, syns det utan att du behöver stirra på det en kvart o sen se ett streck om du anstränger dej?
    Eller är det ett svagt plus.
    '
    kolla mitt galleri får du se hur mitt första streck såg ut 3 dagar innan BIM
    ♥ Nu är han äntligen här 19/10 - 07 ♥
  • erika21

milos mamma07: nej jag behöver inte stirra på det så utan det är som ett svagt streck, som en skugga kanske. har gjort 2 såna tester, ett i natt och ett i morse, de ser likadana ut. ska kolla ditt galleri.

• MilosMamma07
    erika21 skrev 2008-04-20 11:10:01 följande:
    puffar lite..
    gjort nått mer test??
  • erika21

tog blodprovet idag, tyvärr var hcg bara ngt på 5 så det har inte lyckats. så ska sluta med vaggisar och östrogen och invänta mensen...tråkigt.

Svar på tråden jättesvagt streck = inte gravid?