• Rosdraken

HJÄLP har flugor mellan fönstret som jag inte blir av med vad 17 gör man ???

Snälla hoppas någon kan hjälpa mej med ett stort problem eller jag tycker det i alla fall. Har precis flyttat till en ny lägenhet för ca 1 månad sen. Redan då var det flugor mellan fönstren, då släppte jag ut dem i det fria och trode saken var ur världen men nu när vädret börjar bli bättre är de nya flugor där 6 stycken vad jag kan se. Ser ju så lagom roligt ut..... sen har vi katter som älskar att jaga flugor så de river ju allt i fönstret för de hoppar mot de, eftersom de inte fattar att flugorna sitter fast mellan glasen =(.

Hur får jag bukt med det finns det nått medel att använda sig av eller ska jag kolla med antiximex? Och vem betalar då hyresvärden eller jag?

• Svar på tråden HJÄLP har flugor mellan fönstret som jag inte blir av med vad 17 gör man ???
  • Meus Veritas

Troligen behöver det bytas innerlister i fönsterna så att de inte kan ta sig in emellan, det får hysersvärden fixa

• Rosdraken

tack, ska gå innom där på väg hem från jobbet i morgon då och tala med dem, lika bra att få det fixat.

Svar på tråden HJÄLP har flugor mellan fönstret som jag inte blir av med vad 17 gör man ???