• sweety19

Bamse gardiner!!!

Vi har letat och hållt utkik efter Bamse gardiner överallt, men hittar inga. 

Min sambo har till och med mailat till bamse klubben, men dem har inga, dem hänvisade till Hemtex. Har varit där och frågat om dem hade det, och det hade dem inte.
    Konstig bamse klubb som hänvisar till en butik som aldrig haft det =/ 
    Är det nån som har sett gardiner med bamse motiv eller är det nån som har bamse gardiner? 
    Var har ni sett dem och var har ni köpt dem? 
    Vore väldigt tacksam för svar =)
    //Thereze
  • Svar på tråden Bamse gardiner!!!
  • sweety19

Tack så mycket för responsen, var inne och kolla på deras hemsida, och dem hade inga bamse gardiner =( men får fortsätta hålla utkik =)

• Nettie81

Det beror på var ni bor, det finns på en tygaffär i Örebro, men det va ett bra tag sen jag såg den så vet jag inte om den finns kvar. Hoppas ni hittar Bamse gardiner/tyg :D

• sweety19

Tack så mycket för responsen, var inne och kolla på deras hemsida, och dem hade inga bamse gardiner =( men får fortsätta hålla utkik =)

• HelenS

För kanske två år sedan köpte jag ett rött tyg med bamse på Bauhause, tror det är samma som i tradera annonsen.

• cmulan

jag köpte blå bamsegardiner på jotex men det är 4 årsen dom kanske inte finns längre..

Svar på tråden Bamse gardiner!!!