Vad ska ni göra i sommar?
Vi åker på sedvanliga tältsemestrar med musik, spel och folkfestivaler. Sen åker vi till stuga/hyr, i skärgården. Sen skulle jag vilja att vi kom iväg och segla.
Lääängtar!... Fast vi har ingen båt och skulle få hyra.
Vi åker på sedvanliga tältsemestrar med musik, spel och folkfestivaler. Sen åker vi till stuga/hyr, i skärgården. Sen skulle jag vilja att vi kom iväg och segla.
Lääängtar!... Fast vi har ingen båt och skulle få hyra.
Vara hemma med bonusarna i två veckor, jobba i 3,5 veckor, bo i semesterstuga på västkusten hela familjen ca 2 veckor, umgås och slappa med min man -ensamma!- i en vecka, gå hemma någon vecka till och sedan börjar skolorna för mig och bonusarna.
Känns riktigt riktigt bra
Åååh, semesterstuga i västkusten. Låter härligt
Ska mest jobba hela sommaren!
ÅKer 1v till schweiz o firar midsommar hemma hos min sambos syster o hela hans familj.
Åker en vecka till bulgarien oxå o solar o badar =)
Eventuellt blir det en vecka cypern mec, men får se med tid o pengar hur det blir.
Ska bli så skönt o jag lääängtar sååå till sommaren =)
Ska jobba hela sommaren så vi drar till turkiet om 9 dagar istället
Ska jobba hela sommaren, men åker till Cypern med sonen en vecka i slutet av aug!
Blir nå'n kortare tripp till nå'n djurpark eller sommarland tidigare i sommar, tar kanske med oss tältet o tältar nå'n natt.
jobba
ska ner till sjöbo marknad och åka över till legoland eller tivoli har inte riktigt bestämt oss än.
Sen ska vi upp till en stor släkt fest i hjo,
Och efter det bär det av till mälarens camping i eskilstuna. Väldigt mysig camping.
Sen kommer vi såklart har lite dagsturer till Öland med.