• Suck och suck

Vad ska ni göra i sommar?

Vi åker på sedvanliga tältsemestrar med musik, spel och folkfestivaler. Sen åker vi till stuga/hyr, i skärgården. Sen skulle jag vilja att vi kom iväg och segla.
    Lääängtar!... Fast vi har ingen båt och skulle få hyra.

• Svar på tråden Vad ska ni göra i sommar?
  • mooogn

Vara hemma med bonusarna i två veckor, jobba i 3,5 veckor, bo i semesterstuga på västkusten hela familjen ca 2 veckor, umgås och slappa med min man -ensamma!- i en vecka, gå hemma någon vecka till och sedan börjar skolorna för mig och bonusarna.

Känns riktigt riktigt bra

...nu har vi försökt i tre år...
  • Suck och suck

Åååh, semesterstuga i västkusten. Låter härligt

• Fruochmamma
    Gifta ossHälsa på familj på KretaSlappa i stuganSlappa hos mina föräldrar vid havetJooba i trädgården
    Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant
  • skåne tjej

Ska mest jobba hela sommaren!

First God created man, then he had a better idea...
  • Beatrissan

ÅKer 1v till schweiz o firar midsommar hemma hos min sambos syster o hela hans familj.

Åker en vecka till bulgarien oxå o solar o badar =)

Eventuellt blir det en vecka cypern mec, men får se med tid o pengar hur det blir.

Ska bli så skönt o jag lääängtar sååå till sommaren =)

• Mysflint

Ska jobba hela sommaren så vi drar till turkiet om 9 dagar istället

• Beatrissan
    Mysflint skrev 2008-04-21 14:20:19 följande:
    Ska jobba hela sommaren så vi drar till turkiet om 9 dagar istället
    Åhh va sköönt!! Vill oxå åka iväg, helst nu på en gång =P
  • mia maria

Ska jobba hela sommaren, men åker till Cypern med sonen en vecka i slutet av aug!

Blir nå'n kortare tripp till nå'n djurpark eller sommarland tidigare i sommar, tar kanske med oss tältet o tältar nå'n natt.

• sweetyz

ska ner till sjöbo marknad och åka över till legoland eller tivoli har inte riktigt bestämt oss än.
    Sen ska vi upp till en stor släkt fest i hjo,
    Och efter det bär det av till mälarens camping i eskilstuna. Väldigt mysig camping.

Sen kommer vi såklart har lite dagsturer till Öland med.

Svar på tråden Vad ska ni göra i sommar?