Jag har varit på Cypern 17 ggr, jag har varit ute och festat många gånger under dessa år. Första gången jag var på Cypern var 1987. Har alltid bott i Området kring Ayia Napa. När man blev äldre var man inte intresserad av det, men jag har ändå bott på samma ställe. Det är ju så att man är ju inte ute med barnen mitt i natten inne i centrala Ayia Napa, det ät ju då ungdomarna har party. Se till bara att bo där det är lugnare så blir det kanon bra. Callisto med Fritidsresor ett bra barnhotell, sen finns det många andra. Man kan ju knappast hitta bättre stränder och renare vatten på så många andra medelhavställen. Jag tycker absolut att man kan fara till Cypern med barn det är ju hur många som helst som gör det. Sen är det ju pålitliga människor där också. Det är dyrast att åka i Juli, vi får betala 26 000 kr för 2 veckor den 18Juli-1Augusti vi är 2 vuxna och 1 barn. Vi bor på Atlantica Sungarden jag tror det är 4- stjärnigt. Jag tycker Fritidsresor är bra researrangör. HA en jättebra resa till Cypern. Åk gärna till Macronissos Beach och bada det är tycker jag en av dom bästa stränderna.