• Tjofsen

SISTA avsnittet av Anna Phil???????

Alltså....var det ABSOLUT sista avsnittet idag på Anna Phil?? Alltså...sista, sista, SISTA????? Blir det inge mer Anna Phil????

*********GRÅTER FÖRTVIVLAT************

Är det fler som känner som jag? Att Anna Phil var en av de bästa serier jag sett på lääääääääänge och som också känner lite panikångest nu om det skulle vara det sista för all framtid????

Kan man skriva protestlista om detta eller demonstrera?????

**GRÅTER mig till sömns***

• Svar på tråden SISTA avsnittet av Anna Phil???????
  • Sara Li

Åh neeeej jag missade ju det idag! Går det i repris?

Mamma älskar Tove född 06-10-06
  • Filuren83

Ja jag älskar också Anna Pihl! Tråkigt om det tar slut helt... :(

• Livetpålandet

Näää det hoppas vi väl inte på..Hon är för goo...

• Tjofsen

Vet inte om det går i repris. Jag får helt enkelt önska mig hela Anna Phil-serien i dvd sen till jul. VARJE avsnitt har ju varit jättespännande. I LOVE HER. Hon står ju för ALLT en tjej ska göra. Karriär men ändå sig själv och stretar med sina relationer och sin son...

Ja, jag blir helt bestört här om det är sista för livet!

• Rosana

Läste en intrevju med Charlotte Munck? (tror jag hon heter som spelar Anna). Hon berättade där att hon kände sig klar med Anna Pihl nu och ville göra andra saker...Men man vet ju inte. Går den inte i repris på tv 24?

• Tjofsen

DET är ju förjävligt. Hon ÄR ju ANNA PHIL...hon heter inget annat för mig *ler*

Usch....Det är ju nästan så man måste bära sorgband ett bra tag och ...ja, det är är ju värre än Jesu korsfästelse. Långfredag hela veckan för mig blir det nu

• Rosana

Tjofsen; Jag vet!! Hon Är Anna ja och borde beläggas med förbud att spela andra roller! Vill ju se nu hur det fortsatten när hon och (snygg!)Martin hittade tillbaka till varandra!

• Asala

Ja sista avsnittet i sista säsongen... Blir inget mer. Det är verkligen tragiskt... I synnerhet när allt lät så bra i slutet av gårdagens avsnitt; förlovningar, barn... Snyft.

• Tjofsen

Nu har jag lust att göra en

Chris Crocker - LEAVE BRITNEY ALONE!

Fast i ny tappning med mig

Tjofsen - I LOVE ANNA PHIL.....don´t leeeeave!
  • jamex

till oss stackare som missade det.. kan ni berätta vad som hände??

• Tjofsen

Anna var ju avstängd från jobbet och i utredning för dödsskjutningen av en brottsling.
    Martin skulle flytta till Jylland (var det va) med sin nya brud.
    Kim skulle åka till Iran med sin älskling mot mammans vilja - men han sa ju till på skarpen

Anna har blivit avstängd efter mordet på Björn och åklagaren kräver att Anna ska ett långt fängelsestraff. Anna och Martin gör efterforskningar på egen hand och en del tyder på att polisen missat viktiga detaljer i utredningen. Anna hamnade i en svår situation i det förra avsnittet och efter mordet på småkriminella Björn är hon nu avstängd från sitt arbete på Bellahøj polisstation.Efter mordet på den småkriminella mannen Björn överväger åklagaren att åberopa straffet tio års fängelse för Anna.

Trots att Anna är avstängd från tjänsten på Bellahøj så fortsätter hon och Martin med efterforskningar av fallet på egen hand. Och vissa saker tyder på att polisen har missat viktiga detaljer under utredningen. Deras undersökning leder till anhållandet av Gekko, en narkotikahandlare.

De har inget på honom förutom en stulen digitalkamera.......så nu har de 24 timmar på sig att hitta pistolen eller något som gör att de kan hålla kvar Gekko. Mike (kollega till Anna) känner starkt att han har narkotika på sig men hittar inget när de visiterar honom. Frustrerande!

Gekkos advokat kommer och har enskild samtal med Gekko.

När de sedan måste släppa Gekko står Anna och tittar ut genom fönstret . Framför sig har hon bilder på Gekkos kläder när han togs in. Då upptäcker hon att han har andra skor på sig än när han kom in till stationen. Hon rusar ut och ropar. Martin och Mike tar fast honom och Martin rotar febrilt runt i advokatens bil (han är där för att hämta honom)....och hittar de skor han hade när han blev anhållen. I klacken ligger knark.

De hittar sedan pistolen i hamnbassängen efter erkännande av Gekko.

Kim och hans lilla tjej förlovar sig....(det var inte mer om dem liksom )

Anna får reda på att Martin slutat och hon cyklar snabbt dit för att säga adjö...ser flyttbilen åka precis och blir besviken på att hon missat honom.

Då vänder hon sig om mot hans gård och ser att han står där och bär IN kartonger. De grå fram till varandra och kysser ju varandra FÖRSTÅS........*LOVE IS IN THE AIR*

Så säger han: Vill du hjälpa mig att bära in dessa.

Sen är det familjemiddag och alla är glada och nöjda. Annas bror har fått ett jobb och Annas son önskar sig en lillasyster.

Ja, det var väl allt va?

• Cornette

Jag håller med, jag gråter blod!! Gråter

Ska vi starta en "protest"lista?? Räcka ut tungan

Bara två månader kvar till hästbebis!
  • jamex

tack tjofsen! ooo, vad spännanade!

• Tjofsen
    jamex skrev 2008-04-23 13:09:08 följande:
    tack tjofsen! ooo, vad spännanade!
    ja, åsså regnade det massor och var mörkt på kvällen då när sista dramat utspelade sig ..det med skorna....JÄTTEDRAMATISKT och SKITBRA.
  • jamex
    Tjofsen skrev 2008-04-23 13:11:21 följande:
    ja, åsså regnade det massor och var mörkt på kvällen då när sista dramat utspelade sig ..det med skorna....JÄTTEDRAMATISKT och SKITBRA.
    mmmmmmmmmmmm, kan tänka det. skit att jag missade, men tur att du kunde berätta!!
Svar på tråden SISTA avsnittet av Anna Phil???????