Inlägg från: snissi |Visa alla inlägg
  • snissi

Glamour!

Har ingen aning faktiskt hur länge hon legat i koma... Men utseendet ja... Huu! Hon ser fan läskig ut.

• snissi

Mmm... Ska bli spännande att se om hon försvinner något mer ur serien här längre fram! Jag vet faktiskt inte men jag bara spekulerar eftersom hennes riktiga son dog för inte så länge sen... Men även OM det skulle bli så så lär det dröja här i sverige eftersom vi är några år efter

• snissi

Har aldrig kollat just glamour på youtube, har dock tjuvläst en del på wikipedia om vad som kommer hända

• snissi

Det verkar som Taylor verkligen kommer hoppa runt

Och som ett äkta Days of our lives-fan måste jag säga:

Fan vad kul att Kyle Lowder ska spela Rick! Den nuvarande Rick tycker jag är både ful, och knappt synlig Fast hm, det kanske går hand i hand. Ful = får ej synas i rutan särskilt mycket. Nej fy vad elak jag är... Men, lite kan man väl få håna dom?

Tycker det är synd med Darla dock. Varför var just hon tvungen att dö? Hon gjorde ju inte en fluga förnär. Men det kanske var därför hon dog... Blev inga intriger i Thornes liv när dom två nu hade det så perfekt.

Ibland sitter jag och försöker finna någon logik i Forresters familjeliv. Alltså...

Eric har barn med Stephanie och Brooke, Brooke har barn med Eric, Ridge och sen nån mer snubbe. Halvsyskon här och var. Mor och dotter (Brooke & Bridget) har lallat runt med samma snubbe men alla är såååå förlåtande Ridge och hans förbannade "mommy and me"-förhållande. Eric "jag vägrar vaxa ögonbrynen" Forrester har lallat runt med sonens brud i omgångar. Herregud säger jag!!

Hm, för er som undrar om jag har ett liv så är svaret: Nej! Haha!

• snissi

Men shit, har hon nuppat med två av Bridgets karlar?

Det är väl bara en tidsfråga innan "barnen", alltså Thomas, Phoebe etc. revolterar. Haha!

Tänk följande scenario... Taylor dejtar Rick... Brooke blir hämndlysten och börjar dejta Thomas? Ingenting är liksom omöjligt, det är ju kul att spekulera

• snissi

Kanske TS skulle behöva skriva in det isf, OM det är en spoiler. Känns lite taskigt om någon kikar in och inte vill veta! Mig gör det inget men det är ju vissa som inte vill veta!

• snissi

Riktig incest!

Trodde dom inte för typ aaaaaaaaaaaaaplänge sen att Bridget var Ridges barn? Tror dom gjorde ngt DNA test el något. Men som sagt, det var riktigt länge sen. Kan ha fel.. Men ändå.

• snissi

Haha! Ja, men jag älskar deras intriger! Man får flytta fokus från sig själv ett tag och över till någon annans problem.

Skulle vara spännande att göra ett "vem har dragit över vem"-träd. Få lite klarhet... Kom på att Nick är ju faktiskt inte bara Bridgets ex-man, och pappa till Bridgets döda bebis (Brookes barnbarn!!!), han är ju även Ridges halvbror. Alltså, blä!

Vad hände med tjejen som Thomas gifte sig med för att hon skulle få uppehållstillstånd?

• snissi

JA vi gör det! Vi börjar med vilka Brooke legat med
    Thorne Forrester
    Ridge Forrester (har 1 barn med)
    Eric Forrester (har 2 barn med)
    Nick Marone
    Bridgets exman Deacon (har barn med)

Eric har legat med Stephanie, Brooke, Jackie

Taylor har legat med Brookes pappa, Ridge, Thorne

Bridget har legat med Dante, Nick..någon som vet om hon gjort det med Ridge?

Thorne med Taylor, Darla, Brooke, Macy

Stephanie med Eric, Massimo

Felicia med Dante

• snissi

Vet faktiskt inte heller exakt hur länge det hållit på... Sen -86 el. -87 tror jag. Kanske inte i Sverige men jag tror det började i USA då. De enda skådespelarna som varit med ända från början är "Stephanie", "Eric", "Ridge" och "Brooke".

• snissi

Haha! Alla tycker iofs Stephanie är en skata... Men samtidigt förstår jag henne... Hade jag gillat en kvinna som satt på båda mina söner OCH min man? Hmmmmm...

Svar på tråden Glamour!