Inlägg från: Emelie A |Visa alla inlägg
  • Emelie  A

Glamour!

JA!! En Glamour-tråd
    Jag vet inte heller hur många år hon var "död" (som de ju trodde att hon var) men det var säkert typ 10 år eftersom när hon försvann så var barnen små och när hon kom tillbaka så var de ju stora..vuxna nästan.
    Ja, syns att hon är opererad men det syns mycket mer på en annan person och det är RIDGE!

• Emelie  A

Kanske bara är vi som följer Glamour
    Här får det diskuteras efter dagens avsnitt!

• Emelie  A

Det är ju definitivt inte lika segt som Våra Bästa År men fortfarande så är det rätt segt som amerikanska såpor brukar vara
    Nä men ibland går det allt undan i Glamour och ibland är det mer långdraget..de kan sitta och älta samma sak i avsnitt efter avsnitt men lik förbannat sitter man klistrad framför tv:n mellan 17.35-18.30 varje dag

• Emelie  A
    JennyL25 skrev 2008-04-24 11:39:19 följande:
    altså Brroke???Har hon vart me dalla karlarar i serien?Nu Thorne?Förut Ridge och Nick va????Vilken man tycker ni är sexigast?
    Brooke är tillsammans med Ridge nu - igen.
    Hon har varit med nästan alla i serien - ja
    Hon har varit med bröderna + pappa Forrester och Nick Marone, det är de männen jag känner till iallafall. fast hon fick ju barn med Bridgets man också.
    Thore är ju förlovad med Taylor nu och det var längesen han och Brooke hade ihop det.
    Tycker ingen i Glamour är speciellt sexig alla är ju sönderopererade (iallafall de äldre personerna) men Shane är ju rätt het
    Kommer ihåg han CJ som var med förr..han var också riktigt het!
  • Emelie  A

Jag har också läst en del på nätet om vad som kommer hända.. vet inte om någon vill veta?

• Emelie  A

Ja det är nästan övernaturligt hur förlåtande de är mot varandra
    Ja, ridge är en riktig morsgris!!
    Fattar inte att han ens vill ha Brooke med tanke på att hon varit i säng med alla män i hans familj!!
    Haha Hope fick hon ju med Bridgets dåvarande man Deacon.

jag tyckte också synd om Darla men hon var ju egentligen helt onödig i serien. Var nog tvunget att hända någon intrig även i den perfekta familjen

• Emelie  A

haha nej det är verkligen inte omöjligt!
    Ridge och Bridget var väl lite kära ett tag eller? Det var väl därför hon åkte till Italien, för att hon var sårad, där hon träffade Dante?
    Haha rena incesten där ju!

Är detta en spoiler? Jag vet ju lite om vad som kommer hända iaf men vågar inte säga om inte alla är med på det

• Emelie  A
    6barnsmamma skrev 2008-04-25 09:51:14 följande:
    Vilken tid går repriserna på dagtid?
    11.25 börjar det
  • Emelie  A
    snissi skrev 2008-04-25 09:52:44 följande:
    Kanske TS skulle behöva skriva in det isf, OM det är en spoiler. Känns lite taskigt om någon kikar in och inte vill veta! Mig gör det inget men det är ju vissa som inte vill veta!
    Ja precis är inte lätt att hålla sig men om någon inte vill veta så ska man ju inte förstöra det..
Svar på tråden Glamour!