Glamour!
Jag har sett glamour i perioder..
Nuförtiden ser jag det om jag hinner, känns som att det inte är lika segt som det brukade va, nån som håller med?
Jag har sett glamour i perioder..
Nuförtiden ser jag det om jag hinner, känns som att det inte är lika segt som det brukade va, nån som håller med?
Hej
Nej Bridget har inte legat me Ridge, det är ju hennes bror men man vet ju dock aldrig me glamour:)
Nån som såg gårdagens avsnitt, va hände?
Visst ja, du har rätt..
Nej,då är det ju fritt fram:)
Ja det är väl därför hennes son heter dominic, hon trodde ju att han var pappan först. Avsnitten då de var tillsammans har jag dock missat så jag vet inte när det var.
Jag undrar om bridget nånsin kommer bli mamma, eller kommer hon alltid fortsätta ha otur..Tycker hon verkar mest normal av alla i glamourfamiljen.
missar det ofta nuförtiden, nån som vill berätta vad som hänt de senaste avsnitten så man hänger med lite?
Oj, oj slutade det så igår? Ska försöka kolla idag. Tack för ditt svar.
Majras
Det undrar jag också. Det var ett lite läskigt slut. Ska bli kul att se avsnittet ikväll.
Jag tror verkligen det kommer bli nåt mellan Taylor och Nick, och så kommer Bridget bli sviken igen. Tror inte Taylor är så kär i Thorne, hon känner nog mest skuld.
Vet ej vart Massimo tatt vägen, missa nog de avsnitten. Tycker han va ganska trist, så för min del får han gärna vara borta.
Känns som Steffanie alltid haft de där urtråkiga dräkterna.
DenLyckosamma
Jag har också följt det till och från. Följde det när Amber och Rick var med, måste ju vart några år sen. Sen gjorde jag ett uppehåll och nu har jag börjat kolla igen. Var ju perfekt att kolla på när jag var mammaledig och ammade och sedan har jag fortsatt.
Tycker det är ganska spännande nu med kriget mellan Nick och familjen. Ikväll lär ju Taylor och Nick sexa till det.
Funderade på nåt..Amber och Rick hade väl en son(som egentligen inte var deras), lillErik hette han, vart tog han vägen? Jag missade alla de där avsnitten när Amber och Rick försvann ur serien. Jag bodde i Holland i 3 år och då kollade jag inte alls. Jag kommer också ihåg att Rick var förälskad i nån snygging som han studerade med?
Va inne och läste lite smått vad som kommer hända..vi har verkligen mkt att se fram emot! Vill egentligen inte läsa spoilers men kunde inte låta bli..
Hursomhelst om ni vill veta vad som händer i Usa avsnitten eller kanske vad som hänt i Sverige avsnitten tidigare är detta en bra sida att läsa det på:
www.glamour4ever.se/
Herregud är han så gammal. Det trodde jag faktsikt inte.
Kul att Stephanie och Eric fortfarande sexar till det!
Vad snygg Brooke är för att vara 47år!