Inlägg från: Thalis |Visa alla inlägg
  • Thalis

Glamour!

Vill ni veta vilka utgör det senaste inavelsparet? Jag följer USA avsnitten.

Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Thalis
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-06 22:47:14 följande:
    ok...snart kommer ju taylor o Nick bli ihop...tydligen ska de få barn ihop, om jag inte helt ha fattat fel...Sen kommer Brookes andra syster Katie tillbaka, o som nån skrev innan Brookes son Rick
    Jepp de får barn ihop,men barnets biologiska mamma är någon anna
    Vilken sopa!! Ovh jag älskar det!!!
  • Thalis

Ja, i början!! Hon hade några avsnitt om hennes dåliga självförtroende då hon var den av the Logan sisters som hade akne !

• Thalis

Baby Jack är Brookes

• Thalis
    MajaLarsson skrev 2008-05-08 10:38:35 följande:
    jag har oxå följt glamour till å från så länge jag kan minnas! har ett svagt minne av brooke på en strand i typ ett tält med små dockor som jag tror skulle föreställa hennes barn, nån som vet vad jag pratar om eller har jag drömt?!

Det stämmer! Hon fick ett nervöst sammanbrott efter att Stephanie gjort så att de tog Rick och Widget(Bridget) ifrån henne.

MEN länge sennnnnnnn ,jösses jag var tonåring då denna avsnitt visades och då gick B&B på femman

• Thalis
    blipblop skrev 2008-05-09 11:46:17 följande:
    Det här med Taylor och prins Omar, har de kopplat ihop det med den där andra serien hon var med i för länge sedan? Det var ju något med ett harem eller något?
    Hon var en Indisk Prinsessa,serien heter The Maharaja's Daughter.
  • Thalis
    Thalis skrev 2008-05-09 11:51:43 följande:
    Hon var en Indisk Prinsessa,serien heter The Maharaja's Daughter.
    Det är en film och inte en serie
  • Thalis

1994

blipblop skrev 2008-05-09 12:00:36 följande:
    Jaha :) ja det var ju länge sedan den gick. Ingen koppling alltså?
    Nä,ingen koppling alls.Men det var lustigt att båda varit med i B&B och i denna film.
  • Thalis
    DenLyckosamma skrev 2008-05-09 14:55:37 följande:
    Grant chambers..Whip..Det har jag missat..Antagligen de år då inte jag hade möjlighet att titta ngt...Vem var dom? Och faktiskt..hmmm..Kan inte alls minnas att jag sett att hon gift sig med Eric..EN GÅNG TILL! haha..Hur gick det till?..
    Grant var Brookes advokat! Tackvare honom fick hon 51% av företaget,då hon inte var anställd när upptäckte BeLiF.
    Whip var en ungspoling som hon gifte sig för att dölja vem som var  psppa till Hope.
  • Thalis
    Mc66 skrev 2008-05-09 15:06:40 följande:
    Nej det var Connor Davis
    Det är sant!!
    Grant är ju han som blev skjuten av rick när han var 9 år!!!Visst fick Grant testikelcancer?
  • Thalis
    DenLyckosamma skrev 2008-05-09 17:11:50 följande:
    Men blir Phoebe tillsammans med Brookes son Rick?..Ännu mera "inavel"....haha
    Men Rick kommer att bli ihop med....................................
Svar på tråden Glamour!