Inlägg från: MajaLarsson |Visa alla inlägg
  • MajaLarsson

Glamour!

vad hände medally i gårdagens avsnitt? hann inte kolla pga kalas å hinner inte se reprisen idag heller!

• MajaLarsson

kan inte hålla mig - vill oxå veta!

• MajaLarsson

snart3barnsmamma: japp, jag fick en text från nån amerikansk tvkanal tror jag det var!

• MajaLarsson

jag har oxå följt glamour till å från så länge jag kan minnas!

har ett svagt minne av brooke på en strand i typ ett tält med små dockor som jag tror skulle föreställa hennes barn, nån som vet vad jag pratar om eller har jag drömt?!

• MajaLarsson

thalis: haha, vilket minne man ligger inne med! jag kan inte varit så gammal då, för det är som sagt bara ett svagt minne...

• MajaLarsson

men om vi säger att bridget är 25 å rick är 28 så kanske brooke är 48 å ridge är säg 53 eller nåt...
    då är eric å stephanie är 70 å stephanies mamma runt 85-90... blir väldigt tight å många som fick barn tidigt men helt otroligt är det väl inte?

• MajaLarsson

ja, iofs... nä det hela är ju väldigt knepigt - men iofs så är ju hela serien lite konstig! alla är ihop med alla, byte av partner väldigt ofta osv

• MajaLarsson

Jag vet, det är jätteberoendeframkallande! (långt, säkert icke grammatiskt korrekt ord!)

• MajaLarsson

är skådespelarnas åldrar, eller karaktärernas?

phoebe fyllde väl ganska nyss 18 i serien väl?

• MajaLarsson

ingen aning om hur gamla dom är men phoebe är 18 och rick 28!

• MajaLarsson

jag tror att taylor är äldre än brooke eftersom brooke i ett program nyligen påpekade att det är svårt för en kvinna i taylors ålder att få barn... Men visst är det konstigt med åldrarna?!

Svar på tråden Glamour!