Glamour!
vad hände medally i gårdagens avsnitt? hann inte kolla pga kalas å hinner inte se reprisen idag heller!
vad hände medally i gårdagens avsnitt? hann inte kolla pga kalas å hinner inte se reprisen idag heller!
kan inte hålla mig - vill oxå veta!
snart3barnsmamma: japp, jag fick en text från nån amerikansk tvkanal tror jag det var!
jag har oxå följt glamour till å från så länge jag kan minnas!
har ett svagt minne av brooke på en strand i typ ett tält med små dockor som jag tror skulle föreställa hennes barn, nån som vet vad jag pratar om eller har jag drömt?!
thalis: haha, vilket minne man ligger inne med!
jag kan inte varit så gammal då, för det är som sagt bara ett svagt minne...
men om vi säger att bridget är 25 å rick är 28 så kanske brooke är 48 å ridge är säg 53 eller nåt...
då är eric å stephanie är 70 å stephanies mamma runt 85-90... blir väldigt tight å många som fick barn tidigt men helt otroligt är det väl inte?
ja, iofs... nä det hela är ju väldigt knepigt - men iofs så är ju hela serien lite konstig!
alla är ihop med alla, byte av partner väldigt ofta osv
Jag vet, det är jätteberoendeframkallande! (långt, säkert icke grammatiskt korrekt ord!)
är skådespelarnas åldrar, eller karaktärernas?
phoebe fyllde väl ganska nyss 18 i serien väl?
ingen aning om hur gamla dom är men phoebe är 18 och rick 28!
jag tror att taylor är äldre än brooke eftersom brooke i ett program nyligen påpekade att det är svårt för en kvinna i taylors ålder att få barn... Men visst är det konstigt med åldrarna?!