Inlägg från: Bebben |Visa alla inlägg
  • Bebben

Glamour!

Jag var en anhängare av Glamour från starten i Sverige typ 1989, 1990 nåt...Under ett år bodde jag sen i England som aupair. Min lilasyster spelade in varenda avsnitt till mig, så när jag kom tillbaka till Sverige hade jag en hel kartong med VHS-band att plöja igenom. Hahahahaha, vilka minnen...

Dock har jag inte fastnat så rejält igen. Hängde med ett par år under 90-talet men sen slutade den, för mig, riktige Thorn (som var med från början) och massa nya människor började komma in i serien så jag tappade intresset.

Däremot tittar jag då och då nu när jag är hemma med barnen. Perfekt repris-tid när barnen sover.. Hehe..

Jag brukar ett par ggr per år gå in och läsa på hemsidan för att se vad som händer i USA. Rätt kul..

• Bebben

De avsnitt man sett på sista tiden där Sally Spectra syns är ju bara inklipp från gamla episoder. Undrar hur de löser den grejen med att hon är borta? De kan ju inte hålla på att klippa in henne här och där i framtiden?

Nån som vet vad han heter som spelade Thorne som var med från början när även Caroline var med? Jag gillade den Thorne skarpt.

Nu känner jag mest att det är en massa avkommor till höger och vänster och hänger inte riktigt med. Tittar inte så ofta heller så jag har missat en hel del..

• Bebben

Mc66 -

Tack, nu var jag in o kollade dem o får lite nostalgikänsla här

• Bebben

Ljung -

Oj vilka gamla program. Det var tider det Men det var inte han jag menade utan den första Thorne som nån skrev namnet på tidigare idag. En riktig snygging var han tyckte jag då...

• Bebben

Nån som vet varför Macy (Bobbie Eakes) hoppade av Glamour år 2000? Hur gick hon ur serien? Dog hon eller?

• Bebben

Jaa tack..Nu har jag hittat lite foton. Hon är verkligen fyrkantig nu men jättesöt på de tidigt tagna fotografierna. Men åren sätter sina spår, hon var väl tvungen att göra nåt för att inte se alltför gammal ut. Hmm..

• Bebben

Vad hände efter att Taylor kom på Brooke på Nick i sängen?? Jag missade avsnittet men även reprisen. Tack!

Svar på tråden Glamour!